Shock Media

Navigatie

Baco - Ledmatrix 16x32

Forum > Algemene elektronica > Baco - Ledmatrix 16x32
Naam Bericht
geronimoos

Ik zat weer is rond te kijken op de site van Baco Army Goods, en heb deze ledmatrix gevonden incl stuur elektronica:
http://www.baco-army-goods.nl/product_1244.html

Nu zijn er wat plaatje beschik in de pdf file, waarop de zien is wat er zoal op de print zit. In elk geval zie ik wat spanningregelaars of vermogenstransistoren en waarschijnlijk wat tellers/multiplexers om de leds aan te sturen.

Kent iemand deze prints en met wat voor interface (+additionele hardware??) zijn ze aan te sturen. Zijn ze ook te koppelen? met 4 stuks zou een mooie lichtkrant te maken zijn van 1000mm x 120mm.

Wie heeft er ideeen, tips zijn welkom Wellicht leuk om een projectje te starten als meerdere mensen hier zin in hebben.

Martijn v

Ff Baco meeltje sturen voor aanslutingen en signalen.
verder staat er op de site dat het al geschikt is om lichtkranten van te maken
KIS!!: Keep It Simple
geronimoos

zal ik ook ff doen, maar misschien heeft iemand al ervaring met de matrices hier?
MAH
Golden Member

die matrixen zijn hier wel vaker gebruikt.
overgens ziet dit er mooi modulair opgezet uit en ik denk dat het gewoon bitshiften is en muxen. maar daarvoor zal je de namen moeten weten van de ic's..

jammer dat ik overgens zover van die lui weg woon. anders was ik er graag zo nu en dan eens heen gegaan...
[Bericht gewijzigd door MAH op 8 april 2008 19:15:05]
There's no problem. Only learning opportunities. Zoekt iemand die pcb's wil frezen
geronimoos

er is nog een tweede topic van een dag eerder met dezelfde vraag (http://www.circuitsonline.net/forum/view/60243)

Baco heb ik gemaild, nog geen reactie
[Bericht gewijzigd door geronimoos op 9 april 2008 13:33:56]
GJ_
Moderator

Zullen we in 1 topic verder gaan? Bij de andere staan al mooie plaatjes dus ik stel voor die te nemen.

Het slotje is dus niet voor straf maar om eea overzichtelijk te houden.
[Bericht gewijzigd door GJ_ op 9 april 2008 14:06:05]
www.xj3.nl
Zoeken in topic