Melotte Joris
MelotteJ
Zou het niet nuttig zijn om een nieuwe forum -sectie te plaatsen? waar je bijvoorbeeld terecht kunt met meer elektrische dan elektronische dingen en hardware enz??
Iemand hierover een mening?
Greetz, Joris
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
terrorfeary
elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk
Freddy
Hompage: https://meettechniek.info
En wat dacht je van een "Bruin-/wit-goed reparatie" sectie? En dan gelijk een aanvinkhokje bij je "eigen gegevens" dat je dit soort dingen niet wilt zien in het totaal forum overzicht.
Ik dacht dat dit een zelfbouw site was.
Remi
Midiologie.nl. Makers van LPTpushbutton. Als je echt van je hobby houd, laat dom commentaar van anderen je koud.
lijkt mij een goed idee om iets op te zetten over
230VAC of 3P+N+E, Ster/driehoek enzo.
gezien er toch best wel hobbiebos zijn (zoals ik) die veel met licht sturingen doen.
ook wit en bruingoed lijkt mij zekers een goed plan
omdat er toch best wel veel hobbieisten zijn die de gevaren van hoogspanning in tv's onderschatten.
Greets
Remi
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Freddy
Hompage: https://meettechniek.info
Er zijn genoeg nederlandstalige reparatie forums / nieuwsgroepen actief. En ik vraag me daarom ook af waarom een zelfbouwforum "vervuild" moet worden met kapotte televisies.
Ik ben er wel voor om een sectie 'elektra' toe te voegen. Ik wil misschien wel eens een schakeling maken om 10 meer-fasen motoren aan te sturen. Het hele 2fasen/3fasen verhaal wordt dan belangrijk en het zou toch handig zijn om op 1 forum vragen te kunnen stellen over bijv de TRIAC-sturing en de 220V-bedrading..
Ja..ik ben voor..
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 10 januari 2004 13:51:34 schreef DIY:
Ik ben er wel voor om een sectie 'elektra' toe te voegen. Ik wil misschien wel eens een schakeling maken om 10 meer-fasen motoren aan te sturen. Het hele 2fasen/3fasen verhaal wordt dan belangrijk en het zou toch handig zijn om op 1 forum vragen te kunnen stellen over bijv de TRIAC-sturing en de 220V-bedrading..
Ja..ik ben voor..
ik dacht ok meer aan de sectie electra dan herstel van huishoudapp, dit is idd vervuiling
dat doen we dus niet, neem even contact op met Jeroen Vreuls,
zijn meel adres is te vinden "feedback"
MOD by J. Boere
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Op 10 januari 2004 14:05:59 schreef markhathi:
dat doen we dus niet, neem even contact op met Jeroen Vreuls,
zijn meel adres is te vinden "feedback"
????????
Jonathan
Op 10 januari 2004 15:21:22 schreef k.p.meinesz:
????????
kversta er ook niet veel van
Jeroen Boere
Jonathan
Op 10 januari 2004 15:57:06 schreef Jeroen Boere:
hij weet wat ik bedoel, en dan is het genoegzeg maar: paste niet bepaald in dit topic
ach zooo
dacht ik dat die type dat zelf had geschreven
(hummm hoe schrijf je in rood)
* Jonathan = stupid
edit hahaha
it really works
Melotte Joris
MelotteJ
Nu hebben we nog geen andwoord gehad eigenlijk he? : -)
Ik vind echt dat er so een forumsectie moet komen!
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
ik denk niet dat dat nodig is
want....
of het valt onder interfacing
of onder overige
zo gek veel vragen zijn er toch niet?
Een goede vraag voor dit forum: Kent er iemand een goede site waar er uitleg staat over de sturing van meerdere servomotoren met 1 module (een pac?)
Jeroen Boere
Op 20 januari 2004 19:28:28 schreef stefan haesen:
Een goede vraag voor dit forum: Kent er iemand een goede site waar er uitleg staat over de sturing van meerdere servomotoren met 1 module (een pac?)
dit gaat wel heel erg extreem OFF topic is het niet?
sorry, Ik wilde maar eens laten zien dat ik nood heb aan een "elektrisch" forum want daar is weinig over te vinden.
Roel
Hieper de piep!
is het niet een idee om een forum sectie te maken van show your projects ofzo... want ik zie regelmatig hiero mensen die iets leuks hebben gemaakt (zoals hugo
) maar die topics verdwijnen dan in de vele andere topics, lijkt mij wel handig als die in een apart forum deel kan 
Op 21 januari 2004 18:52:56 schreef Roel:
is het niet een idee om een forum sectie te maken van show your projects ofzo... want ik zie regelmatig hiero mensen die iets leuks hebben gemaakt (zoals hugo) maar die topics verdwijnen dan in de vele andere topics, lijkt mij wel handig als die in een apart forum deel kan
mhh dit lijkt mij idd ook niet zo gek nee... Het is idd altijd leuk om eens te kijken wat andere mensen gemaakt en hebben en ook zo een beetje inspiratie op doen:)
TV en Videoherstellingen: www.wimtv.be/techniforum
Mij ook (over dat show your projects).. kan je je projectje showen ne mensen kunnen der dan over praten.. fototjes derbij, een dagboek etc etc.
(maar of het dan nog een ' forum' is? misschien ergesn ander sop deze site.. beetje community-building
PaWoN
het laatste bericht was bijna twee maanden terug! ik weet niet of dat nog wel zoveel zin heeft.
stefan.