Zou het niet nuttig zijn om een nieuwe forum -sectie te plaatsen? waar je bijvoorbeeld terecht kunt met meer elektrische dan elektronische dingen en hardware enz??

Iemand hierover een mening?

Greetz, Joris

dus een sectie voor sterkstroom zaken zoals 230VAC of 3P+N+E, Ster/driehoek etc etc etc :) ??

lijkt me wel een leuk idee

En wat dacht je van een "Bruin-/wit-goed reparatie" sectie? En dan gelijk een aanvinkhokje bij je "eigen gegevens" dat je dit soort dingen niet wilt zien in het totaal forum overzicht.

Ik dacht dat dit een zelfbouw site was.

openstaan voor veranderingen he ;)
Lijkt mij ook wel iets.

lijkt mij een goed idee om iets op te zetten over
230VAC of 3P+N+E, Ster/driehoek enzo.
gezien er toch best wel hobbiebos zijn (zoals ik) die veel met licht sturingen doen.

ook wit en bruingoed lijkt mij zekers een goed plan
omdat er toch best wel veel hobbieisten zijn die de gevaren van hoogspanning in tv's onderschatten.

Greets

Remi

zou misschien niet slecht zijn

Er zijn genoeg nederlandstalige reparatie forums / nieuwsgroepen actief. En ik vraag me daarom ook af waarom een zelfbouwforum "vervuild" moet worden met kapotte televisies.

Ik ben er wel voor om een sectie 'elektra' toe te voegen. Ik wil misschien wel eens een schakeling maken om 10 meer-fasen motoren aan te sturen. Het hele 2fasen/3fasen verhaal wordt dan belangrijk en het zou toch handig zijn om op 1 forum vragen te kunnen stellen over bijv de TRIAC-sturing en de 220V-bedrading..
Ja..ik ben voor..

Op 10 januari 2004 13:51:34 schreef DIY:
Ik ben er wel voor om een sectie 'elektra' toe te voegen. Ik wil misschien wel eens een schakeling maken om 10 meer-fasen motoren aan te sturen. Het hele 2fasen/3fasen verhaal wordt dan belangrijk en het zou toch handig zijn om op 1 forum vragen te kunnen stellen over bijv de TRIAC-sturing en de 220V-bedrading..
Ja..ik ben voor..

ik dacht ok meer aan de sectie electra dan herstel van huishoudapp, dit is idd vervuiling

dat doen we dus niet, neem even contact op met Jeroen Vreuls,

zijn meel adres is te vinden "feedback"

MOD by J. Boere

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

Op 10 januari 2004 14:05:59 schreef markhathi:

dat doen we dus niet, neem even contact op met Jeroen Vreuls,

zijn meel adres is te vinden "feedback"

????????

hij weet wat ik bedoel, en dan is het genoeg

zeg maar: paste niet bepaald in dit topic :)

Op 10 januari 2004 15:57:06 schreef Jeroen Boere:
hij weet wat ik bedoel, en dan is het genoeg

zeg maar: paste niet bepaald in dit topic :)

ach zooo
dacht ik dat die type dat zelf had geschreven
(hummm hoe schrijf je in rood)

* Jonathan = stupid

edit hahaha :) it really works

Nu hebben we nog geen andwoord gehad eigenlijk he? : -)
Ik vind echt dat er so een forumsectie moet komen!

ik denk niet dat dat nodig is
want....
of het valt onder interfacing
of onder overige
zo gek veel vragen zijn er toch niet?

Een goede vraag voor dit forum: Kent er iemand een goede site waar er uitleg staat over de sturing van meerdere servomotoren met 1 module (een pac?)

Op 20 januari 2004 19:28:28 schreef stefan haesen:
Een goede vraag voor dit forum: Kent er iemand een goede site waar er uitleg staat over de sturing van meerdere servomotoren met 1 module (een pac?)

dit gaat wel heel erg extreem OFF topic is het niet?

sorry, Ik wilde maar eens laten zien dat ik nood heb aan een "elektrisch" forum want daar is weinig over te vinden.

is het niet een idee om een forum sectie te maken van show your projects ofzo... want ik zie regelmatig hiero mensen die iets leuks hebben gemaakt (zoals hugo :P ) maar die topics verdwijnen dan in de vele andere topics, lijkt mij wel handig als die in een apart forum deel kan :)

Op 21 januari 2004 18:52:56 schreef Roel:
is het niet een idee om een forum sectie te maken van show your projects ofzo... want ik zie regelmatig hiero mensen die iets leuks hebben gemaakt (zoals hugo :P ) maar die topics verdwijnen dan in de vele andere topics, lijkt mij wel handig als die in een apart forum deel kan :)

mhh dit lijkt mij idd ook niet zo gek nee... Het is idd altijd leuk om eens te kijken wat andere mensen gemaakt en hebben en ook zo een beetje inspiratie op doen:)

Mij ook (over dat show your projects).. kan je je projectje showen ne mensen kunnen der dan over praten.. fototjes derbij, een dagboek etc etc.

(maar of het dan nog een ' forum' is? misschien ergesn ander sop deze site.. beetje community-building

PaWoN

het laatste bericht was bijna twee maanden terug! ik weet niet of dat nog wel zoveel zin heeft.

stefan.