Op zaterdag 29 mei 2010 is er weer de jaarlijkse radiomarkt in Beetsterzwaag. Als alles meezit ben ik er ook. Nu maar hopen op mooi zomers weer (wat meestal het geval is
)
Meestal wel, en als het maar niet te veel waait. Een keer was het regenachting met veel wind, geen pretje.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
En altijd een stuk lopen omdat je de auto nooit eens in de buurt kwijt kan.
Waarschijnlijk kom ik ook wel weer even kijken.
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
r3dnax
Nieuwe website: http://members.home.nl/xanderhuisman/Sites/Xander/home.html
Zijn er ook pic programmeer spulletjes te koop? Heb liever iemand waaraan ik het kan vragen, dan ik het op het internet bestel.
EDIT:
Kan helaas de hele dag niet, sta muziek te draaien hier in roden.
ja, met zalf*. Maar vergeet ook de lekkere frites bij de ingang niet. Enne, zuidwesters??? we zijn toch niet van suiker 
ETA 10:00 uur
[off topic] speciaal voor Woelie nog een linkje [/off topic]
* mayonaise
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
nou, dit jaar geen Beetsterzwaag voor mij
.
Even een pieperdienstje overgenomen van een zieke collega, moest ik van hot naar her vliegen door fouten van een ander. 
hellaas, Beesterzwaag ook moeten laten schieten 
maar eh, nog niemand terug, zeker erg gezellig en het weer zit mee, stelletje mazzelaars!
victor1
Böhse Onkelz - Denn wer keine Angst vorm Teufel hat Braucht auch keinen Gott
Was voor mij de eerste keer. Heb aardig spullen kunnen kopen voor relatief weinig geld.
Was wel een goede sfeer en lekker weer
Op 29 mei 2010 16:07:12 schreef Shiptronic:
maar eh, nog niemand terug, zeker erg gezellig en het weer zit mee, stelletje mazzelaars!
Ja gezellig, druk, zonnig (het betrekt nu), en een leuke buit.
Een 2*10-140pF varco
TO-220 koelprofielen
Ferrietringkernen, kristallen en mini 7-seg displays uit de grabbelbak
4 zakken met nieuwe elco's
stroken gaatjesprint
10pF keramische condensators
vier coaxkabels met aangegoten BNC connectors
Honingraat smoorspoelen, 2mH
Oost Duits uitziende hoofdtelefoon, meet 11Ω maar ik weet nog niet of ze parallel of in serie staan.
En van Mans 3 tassen met RAM en BDXC tijdschriften.
Ben voor de derde keer samen met mijn ega geweest en het blijft een leuke beurs met veel elektronica. Het was lekker weer en de patat was ook prima!
De buit:
Twee zakken vol kleine elco's van die Engelsman voor samen 5 euro.
Wat diodes, torren en schakelaars bij de stand tegenover de patatkraam.
Wat kabeltjes
Voor een vriend nog een kilo 60/40 soldeer.
Er stond nog ergens een HP powermeter voor 35 euro maar zonder meetkop of cable dus die heb ik maar laten staan.
Ja leuke markt. Samen met Henry, Woeli-Master, Hugo en RD12TF rondgelopen. Leuke dingen gescoord. o.a. 402 spoel, BC384 ontvanger, wat Hsp C's en voor 5 euro een kastje met GPS module en Siemens doosje.
De GPS module is een standaard Rockwell Jupiter deze levert een serieel NMEA data en kan ik zo gebruiken voor b.v. APRS of een GPS ontvanger. De Het Siemens doosje is een M20 terminal. Dit blijkt een z.g. Cellular Engine (een GSM communicatie systeem) te zijn (pdf).
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (13%)]
Erg leuke markt. Ook weer gezelig met Mans, Rd21tf, Henry en Woeli-master.
Geen grote zaken gekocht.
een Utility knop (schaalknop met vertraging)
vakkendoos met vintage onderdelen,
Peiker speakertje,
keramische spoelvorm,
honingraat HF smoorspoeltjes 2mH,
Verder wat klein grut.
Reuze gezellig wel vermoeiend ... Leuke buit, veel klein grut en eindelijk een 1:100 probe gekocht.
Oh ja, de 2mH honingraat spoel heeft een Rs van 200 ohm en een Q van 33 op 525kHz, het is een echte smoorspoel maar dat wisten we eigenlijk al.
/e
Zal de zelfresonantie nog bepalen, heb nu een goede probe.
/e2
1,7MHz.
/e3
De Oostduitse koppenkneller, laat nog een duidelijk waarneembare toon horen met een input van 2mVtt.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (14%)]