Shock Media

Navigatie

ik wil een topic sluiten

Forum > Lieve moderators > ik wil een topic sluiten
Naam Bericht
nielske

Ik wil graag een topic sluiten, weet alleen niet hoe het moet.
check: funzooi.isfun.net
Hugo Welther
Moderator

Dat kunnen alleen wij, de mods.
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
nielske

Ow, ik weet niet of een topic een gesprek is.Maar ik wil zo`n gesprek dat ik zelf heb gestart verwijderen.
krisje8

quote:
Op 20 maart 2004 10:11:35 schreef nielske:
Ow, ik weet niet of een topic een gesprek is.Maar ik wil zo`n gesprek dat ik zelf heb gestart verwijderen.

Een topic is een gesprek en zoals de mod he al zij, alleen hun kunnen die sluiten...
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
Hugo Welther
Moderator

Welke wil je dan verwijderen of sluiten?
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
CornelisJ

quote:
Op 20 maart 2004 10:11:35 schreef nielske:
Maar ik wil zo`n gesprek dat ik zelf heb gestart verwijderen.
Het is in het algemeen niet nodig om een topic te laten sluiten. Als de gestelde vraag beantwoord is, zal op een gegeven moment vanzelf niemand meer iets aan het topic toevoegen.
k.p.meinesz

quote:
Op 20 maart 2004 12:18:08 schreef CornelisJ:

[...]
Het is in het algemeen niet nodig om een topic te laten sluiten. Als de gestelde vraag beantwoord is, zal op een gegeven moment vanzelf niemand meer iets aan het topic toevoegen.

ha lol ja vast.
Soms diepen ze discussies op van 2001
met een helder antwoord.
Een schizofreen is nooit alleen!
krisje8

quote:
Op 20 maart 2004 13:23:52 schreef k.p.meinesz:

[...]

ha lol ja vast.
Soms diepen ze discussies op van 2001
met een helder antwoord.

Als er iets nuttigs instaat, waarom niet he?
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
krisje8

Slotje
Nightwalker

Het topic verwijderen is niet echt handig. Als iemand later met een zelfde probleem komt kan hij mss geholpen zijn met de antwoorden die in dat oude topic staan, zonder er zelf iets aan toe te voegen. Er zou eventueel op hele oude posts een slotje kunnen komen. Maar of dat nodig is?????
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Carel M.

Wat mij betreft mag een topic wel op slot na bepaalde tijd. Zoals Klaas Pieter al schreef duiken er regelmatig nieuwkomers op die vrolijk verdergaan met een discussie die al lang ten einde is. Nog kunnen lezen van 'n topic vind ik prima. Erop reageren mag dan in een nieuw topic met verwijzing naar het oude.
Jorrit

oude topics zobiezo niet verwijderen dat is zonde want heel vaak vind je met de search een zelfde probleem
nielske

Oke, dat laat ik hem staan.(bedankt voor het advies)
krisje8

quote:
Op 21 maart 2004 15:22:01 schreef nielske:
Oke, dat laat ik hem staan.(bedankt voor het advies)

Hij is al gesloten.
nielske

O, jammer had hem net nodig
Zoeken in topic