Beurzen

Waar en wanneer vinden er beurzen (Hobby, Elektro) plaats in de regio Groningen, Drenthe en Friesland (of anders)? Voornamelijk Elektronica en PIC gebaseerd?

Dus waar je: componenten kan aanchaffen, etsmiddel, kennis kan maken met hobbyisten en hun projecten, etc...

[Bericht gewijzigd door BMWTouring op maandag 5 september 2011 19:25:40 (36%)

Beurzen in de rest van Nederland dan? ;-)

Schimanski

Golden Member

24 sept. a.s. Lichtmis bij Zwolle. Een hele leuke markt.

Er zijn ook altijd wat CO hangjongeren/ouderen te vinden ;)
http://www.uploadarchief.net/files/download/illuster-800x600.jpg

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Oke probeer er te zijn...en waar bevinden zich deze hangouderen?? :-)

je kan lichtmis aan klikerdekliken

Tidak Ada

Golden Member

Weet iemand waar je daar je kampeerbusje kan neerzetten?
Dan kom ik ook bij redelijk weer.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Eindelijk heeft mijn vrouw dat weekend ook vrij en kan ik dus rustig eens een keer die kant op.

Eens snuffelen....

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
leime

Golden Member

@tidak ada

Er is dit jaar minder parkeergelegenheid dan normaal vanwege de vele regen.

Tidak Ada

Golden Member

Weet ik, daarom probeer ik ook de avond tevoren te komen ;) en dan zo dicht mogelijk in de buurt.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 14 september 2011 16:38:53 (10%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

Tidak, gewoon in een achteraf hoekje bij de Lichtmis gaan staan, met een beetje geluk bouwen ze om je heen :+

Maar even zonder gekheid, waarom bel je De Lichtmis niet even op en vraag wat er mogelijk is. Als je voor de opbouw v.d. markt 's-ochtends begint weg bent is het misschien geen probleem voor hun. Er zijn ook altijd wel buitenlandse (Duits) standhouders, die overnachten tenslotte ook ergens in een campertje.

Anders aan de andere kant v.d. snelweg bij De Koperen Hoogte.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Goeie tips Mans,

Ik zal ze meenemen. moet eens oop Google Earth kijken.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Potverdrie, bijna ge(licht)mist deze!

Wie is die meest linkse persoon op de foto eigenlijk?

Op 14 september 2011 16:20:00 schreef leime:
Er is dit jaar minder parkeergelegenheid dan normaal vanwege de vele regen.

Vorig jaar zelfde verhaal.

[Bericht gewijzigd door Jochem op woensdag 21 september 2011 13:32:11 (20%)

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 21 september 2011 13:31:26 schreef Jochem:
Wie is die meest linkse persoon op de foto eigenlijk?

Ik meen @Benadski

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.

Ah, zou kunnen, die had ik nog nooit ontmoet meen ik.

If you want to succeed, double your failure rate.

Is DAT nou Woelimaster, ik dacht dat die veel ouder was. Maar dat dacht Tidak ook van mij ;)

If you want to succeed, double your failure rate.