het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

marcob

Golden Member

Vanaf morgen 28 oktober bij de lidl, een verlicht vergrootglas. Inclusief soldeerbout houder en klemmen. 4.99 euro

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_16810.htm

http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_53828_01_b.jpg

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years

@ Sine en fred101: Bedankt voor jullie info, ik weet genoeg; inderdaad vind ik de prijs voor een scoop van die leeftijd aan de hoge kant ook al zou die alleen maar in opslag hebben gestaan of weinig gebruikt zijn.
Ik ga mij nog wel even verder orienteren want het heeft geen haast.
Groeten,
Mac

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Inclusief bitjes zelfs. Het is wel prul natuurlijk, maar voor 't geld... en met li-ion!

Het is dat ik al een reserve schroefmachine heb, anders had ik 'm wel in de schuur gelegd misschien.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 27 oktober 2010 20:22:19 schreef marcob:
Vanaf morgen 28 oktober bij de lidl, een verlicht vergrootglas. Inclusief soldeerbout houder en klemmen. 4.99 euro

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_16810.htm

[afbeelding]

Ik heb um net gekocht, maar hij gaat asap weer terug.
De lens is slecht, het beeld volledig wordt vervormd en je bent na 2 minuten zeeziek. Afrader!

Just find out what you like and let it kill you

Inderdaad. Tussen de middag heb ik er ook eentje opgehaald bij de LIDL in de buurt van het werk. Maar nu is hij al terug. Ik mocht nog kijken of alleen dit exemplaar het probleem had en een andere uitzoeken. De bak die eerder vol was, was echter al leeg. Er zijn vast veel kopers die snel teleurgesteld het ding weer komen dumpen.

raar :p

ik heb er hier ook zo 1'tje en daarnet nog even gekeken en met de lens heb ik geen problemen :P
miss zijn enkel de Belgische modellen goed :D :P

Tidak Ada

Golden Member

Heeft ook veel weg van dat ding dat indertijd met krokodillenklemmetjes en lamme vleugelmoertjes als 3e hand werd aangeboden. Hoewel de loupe daar van zelfs betere kwaliteit was.
Overigens komt het ook voor als je met je dure loupelamp scheef op je werkstuk kijkt; hoe sterker de lens, hoe kleiner de scherptediepte....

Ben nu die schroevendraaier aan het laden. Es kijken wat die doet...
Er zit al geen instelbare frictie op, zoals de schroevendraaier, die ik indertijd bij de Aldi heb gekocht.
Helaas had die NiCad's en die zijn nu op en bovendien niet uit de pack te halen zonder hem open te zagen :(. Dat blijft m'n fijnste kleine accuschroevendraaier. Een ding dat nu eens terecht het merk 'TOP' heeft gekregen. Je kunt er zo lekker een schroef mee vast draaien met een bepaald moment.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
flash2b

Special Member

Op 28 oktober 2010 14:23:47 schreef hadv:
De lens is slecht, het beeld volledig wordt vervormd en je bent na 2 minuten zeeziek. Afrader!

Ik heb um ook, net gekregen, mij lens vervormd nauwelijks en die 5x maar een beetje.

Er kunnen natuurlijk zomaar allerlei afwijkingen per exemplaar en/of serie voorkomen, maar die van mij is in ieder geval echt bagger.
Ten aanzien van het derde handje van Tidak: inderdaad, die loupe is beter maar wel veel kleiner. Door een betere constructie is die van de Lidl wel heel wat minder wiebelig, dat moet ook worden gezegd.

Just find out what you like and let it kill you

Heb gisteren de accuschroevendraaier en de graveerset bij de Lidl gehaald.

De schroevendraaier heeft nog verbazend veel kracht, en hij ziet er goed uit. Hij valt niet vanzelf uit elkaar of dat soort dingen :). Het schroeven zelf gaat langzaam, maar dat kun je ook niet anders verwachten.

En de graveerset ziet er ook goed uit, gewoon een kleine dremel. Toeren zijn idd wel goed regelbaar, en verder doet hij niet onder voor alle andere kleine namaak dremel's

Tidak Ada

Golden Member

Ben een tevreden gebruiker van de Lidl accuschroevendraaier geworden,
Maar blijf m'n ouwe Aldi er naast houden vanwege de instelbare slipkoppeling. Nu nog een andere accu daarin NiCad of LiPo.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Tidak Ada

Golden Member

Helaas beperkt in hulpstukjes doordat er alleen een 3,2mm spantang bijzit; ook geen boorkopje.
Draad van de aansluiting wijkt af van de echte dremel, zodat die hulpstukken niet gebruikt kunnen worden.
Verder natuurlijk best leuk voor de prijs.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik heb die machine.
Werkt wel goed behalve dat het toerental bij ongelijke belasting sterk kan variëren.
Ik heb er een boorkop voor gevonden (na lang zoeken) voor rond de 4 euro.
Is ideaal voor kleine prutswerkjes en printplaatboringen.

Als iets echt niet wil werken dan is de hamermethode de enige oplossing! :-)
bprosman

Golden Member

@BV

Waar heb je die boorkop gevonden ?.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
EricP

mét CE

Ik heb ook iets soortgelijks (in 2-voud). Uiteindelijk toch een echte dremel gekocht. Je betaalt er ook voor de naam, maar een toerental wat min of meer onafhankelijk is van de belasting is ook wat waard... Ondanks dat het ding 'duur' is, geen spijt van. De klonen worden eigenlijk niet meer gebruikt...

@bprosman: Ik heb die boorkop gekocht in de stock americain in Brugge.

Als iets echt niet wil werken dan is de hamermethode de enige oplossing! :-)
bprosman

Golden Member

Helaas iets te ver weg voor me :-)

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Als iets echt niet wil werken dan is de hamermethode de enige oplossing! :-)
Sine

Moderator

door zachtjes op de rij lampen te drukken

Ik gok een ordinaire schakelaar ;)

Dit topic is alweer 30+ pagina's lang ... tijd voor een nieuwe.

[Bericht gewijzigd door Sine op zondag 7 november 2010 14:49:47 (15%)

Dit topic is gesloten