pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
In plaats van kaarten zo luidt de tekst.
Ondergetekende , mede namens zijn gravin ( die zo meelevend is haar pietplof zoveel hobbytijd te gunnen) wenst u allen calorierijke kerstdagen, een rustige jaarwisseling en, uiteraard, een prachtig maar bovenal gezond 2015 !!
Proost !
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Iedereen lekker tafelen gewenst voor Kerstmis en een jaar zonder technische problemen, tenzij je hersteller bent.
ook vanuit het zonnige zuid westen van nederland..
Prettige feestdagen en moge ik jullie allemaal weer platknuffelen in 2015 op de beurs in Rosmalen... (of schrik ik jullie dan juist af???)
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Dok
Wie niet horen wil moet TV kijken.
Iedereen de beste wensen en een mooi nieuwjaar!
@Tidak Ada,
Heb geen vuurwerk gekocht, maar het idee om 'netjes' van je rotte elco's af te komen is zo gek nog niet...
Ook bij deze mijn beste wensen aan elkeen
en een speciale dank voor de moderators om wille van hun inzet.
Pamwikkeling
Het is al weer zover. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het jaar is voorbij gevlogen. Dus van deze kant prettige feestdagen, en een gelukkig nieuwjaar voor alle CO'ers en bezoekers.
En we hopen in het nieuwe jaar weer een hoop leuke dingen te zien en te lezen op CO, en voor een ieder een fijn knutsel en soldeer jaar.
Iedereen ook fijne Kerstdagen en een voorspoeding maar bovenal gezond 2015 toegewenst. Dat de schoorsteen en de soldeerbout maar flink mag roken 
GerardMonique
soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Ook vanuit Limburg de beste wensen voor iedereen.
Moge het wounded in action topic oorverdovend stil blijven...
Nogmaals vanuit Limburg: Fijne feestdagen en een een goed nieuwjaar.
Alleen het volgende heb ik uit betrouwbare bron:
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Ah kijk, een beste wensen topic, ik miste 'm al.
Jongens en meisjes, een goed 2015 en fijne kerstdagen!
(De dames en heren ook, en wat er hier verder zit ook)
Dat de flux moge roken, en de rest niet!

Gerard*
Statistics are like a bikini: What they show is suggestive, but what they hide is vital.
Ik wens iedereen een heel fijne kerst en een goed 2015, vooral de mensen die op de wereld de dienst uitmaken, ik hoop maar dat ze ook dit soort dingen wensen voor iedereen.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Afgelopen weekend zelf al een heel gezellig kerst gevierd, maar de meesten zullen dat nog gaan doen. Daarom voor Iedereen een Mooie Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar, dat hopelijk knal-, flits- en rook-arm maar wel ideeënrijk verloopt.