Mijn elektroboer is in sint-niklaas (B), dit is een op 5 minuten van mijn deur. Sint niklaas ligt zowat in het midden van de driehoek Antwerpen, gent, brussel.

hmmm sint niklaas is nu ni echt dichtbij maar kwoon toch in belgië dus geraken zal ik er wel
hoe noemt die

en ahja fanatasy 2
goe om weten dat ik bij u ledjes kan kopen alleen ze naar hier krijgen wordt wel wat lastig dan :)

Op 1 mei 2003 22:17:45 schreef Jelle K:
Mijn elektroboer is in sint-niklaas (B), dit is een op 5 minuten van mijn deur. Sint niklaas ligt zowat in het midden van de driehoek Antwerpen, gent, brussel.

dat adres wil ik ook wel eens weten. Ligt deze winkel in het centrum of eerder aan de rand (anders ben ik weer meer kwijt aan parkeerboetes)

Mijn electroboer is wel redelijk duur, maar de service is echt heel goed, het zijn allemaal vakmensen en als je een probleem hebt, dan kunnen zij het bijna altijd wel oplossen. Het is trouwens dezelfde als die van Tommyboy, alleen dan ander filiaal (Ik zit in Alkmaar, Tommyboy in Purmerend, de winkel heet Radio Elco).

Op 1 mei 2003 22:37:27 schreef Tristan:
Mijn electroboer is wel redelijk duur, maar de service is echt heel goed, het zijn allemaal vakmensen en als je een probleem hebt, dan kunnen zij het bijna altijd wel oplossen. Het is trouwens dezelfde als die van Tommyboy, alleen dan ander filiaal (Ik zit in Alkmaar, Tommyboy in Purmerend, de winkel heet Radio Elco).

Ik kwam voorheen ook altijd bij radio elco in alkmaar, maar tegenwoordig ga ik altijd naar Smorenberg die is iets goedkoper, aardig personeel en veel beter bereikbaar.

Op 1 mei 2003 18:25:03 schreef Erik:
ik betaal voor een bc547 80 cent een weerstandje 15 of 25 cent ( bij quantum veeeel minder ) de rest is inderdaad schrikbarend duur geworden

Waarom is dat bij reichel vele malen goedkoper ?

maybe omdat onze winkel een afzetter is? tzijn hele aardige lui maar ze zijn echt duur

TIP::::

bestel bij de duitse conrad daar betaal je voor een 10PAK BC 547 maar 0.95 CENT !!!
en in nederland 1.40 Euro

edit: dit zijn de filialen voor de mensen die aan de grens wonen.
Berlin Kreuzberg
Berlin Schöneberg
Braunschweig
Bremen
Dortmund
Dresden
Düsseldorf
Essen
Frankfurt
Hamburg
Hannover
Köln
Leipzig
Mainz
Mannheim
München Tal
München Moosach
Nürnberg
Saarbrücken
Stuttgart
Wernberg

[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]

In vorige topic's was het adres van mijn elektroboer ook al gevraagd. Daarom heb ik in een standaardmail aangemaakt met daarin het adres en de site. Wie dit wil hebben post maar een berichtje. Dan zend ik het u direckt door.

Ik publiceer het adres niet openbaar om problemen te vermijden.

Op 2 mei 2003 09:09:50 schreef Jelle K:
In vorige topic's was het adres van mijn elektroboer ook al gevraagd. Daarom heb ik in een standaardmail aangemaakt met daarin het adres en de site. Wie dit wil hebben post maar een berichtje. Dan zend ik het u direckt door.

Ik publiceer het adres niet openbaar om problemen te vermijden.

van alle elektroboeren ?

Op 1 mei 2003 22:19:31 schreef beertje_01:
hmmm sint niklaas is nu ni echt dichtbij maar kwoon toch in belgië dus geraken zal ik er wel
hoe noemt die

en ahja fanatasy 2
goe om weten dat ik bij u ledjes kan kopen alleen ze naar hier krijgen wordt wel wat lastig dan :)

Das niet zo lastig hoor ;)
Heb ik al veel vaker gedaan.

Op 2 mei 2003 09:05:11 schreef mauritzzz:
TIP::::

bestel bij de duitse conrad daar betaal je voor een 10PAK BC 547 maar 0.95 CENT !!!
en in nederland 1.40 Euro

allemaal leuk maar ik ga niet iedere keer 20 euro bij conrad bestellen en een week opmijn bestelling wachten... snappie

Op 2 mei 2003 09:58:20 schreef Erik:
[...]
allemaal leuk maar ik ga niet iedere keer 20 euro bij conrad bestellen en een week opmijn bestelling wachten... snappie

Daarom moet je ook 1x in de 3 maanden ofzo voor 500 euro daar bestellen zodat je een lekker voorraadje hebt en het ook nog eens goedkoop is vanwege de hoeveelheden. Zo doe ik dat ook.

heel leuk bastiaan maar waar haal ik 500 euro vandaan en ten 2e ik weet 3 maanden van te voren niet wat ik ga bouwen... ik kan wel wat onderdelen aanschaffen maar dat heeft geen zin... ik bestel 9 van de 10 keer alleen ic's omdat ik de rest wel heb

Het topic loopt harder als dat ik verwacht had, maar veel reacties had ik toch wel aan zien komen.

Overigens nog niemand gereageerd ivm een kabeldoorvoer/tule

Ik denk dat Bastiaan 50 euro bedoeld in plaats van 500.

Lijkt me iets waarschijnlijker

SWS

Op 2 mei 2003 11:39:16 schreef Sweet Winter Smile:
Het topic loopt harder als dat ik verwacht had, maar veel reacties had ik toch wel aan zien komen.

Overigens nog niemand gereageerd ivm een kabeldoorvoer/tule

Ik denk dat Bastiaan 50 euro bedoeld in plaats van 500.

Lijkt me iets waarschijnlijker

SWS

ik weet niet, maar ik doe het zelfde als bastiaan, ongeveer per 3 maanden koop ik gewoon ff voor ongeveer 200 euro aan spullen in :) dit lijkt veel, maar als je alles bij je electroboer moet kopen, dan kom je veel duurder uit.

Nog eentje voor in de randstad: HEC in Delft, aardige behulpzame man en niet echt onwijs duur (0,05E voor een weerstandje). Beduidend beter (en goedkoper volgens mij) dan Stuut en Bruin in Den Haag, dus ook voor de hagenezen een aanrader.

Op 2 mei 2003 12:36:42 schreef setsunakaede:
Beduidend beter (en goedkoper volgens mij) dan Stuut en Bruin in Den Haag, dus ook voor de hagenezen een aanrader.

Toen ik nog jong was (erg lang geleden) was Radio Service Twente (stille veerkade) DE winkel voor leuke dingen. Is dat nog wat? En er zat later ook een leuke winkel (vergelijkbaar met HEC) pal naast.

Ik werk zelf bij de elektronicaboer, maar zelf koop ik alles lekker bij de reichelt. Het probleem is dat de Nederlandse inkoopprijzen gewoon absurd hoog zijn. En de markt voor zelfbouw is ingestort, je kunt eigenlijk niks meer per 100 inkopen, omdat je dan met 60 stuks blijft zitten.

Ik vind HEC in Delft trouwens ook echt een super relaxed winkeltje!

Edit: ze hebben nog nooit iets niet gehad toen ik er was dat het op was ofzo...misschien heb ik nog nooit echt om exotische dingen gevraagd maar bij andere electronicazaken waar ik ben geweest waren er ook gewoon standaard dingen uitverkocht!

[Bericht gewijzigd door Pixie op ]

Op 2 mei 2003 13:30:14 schreef Wouter van Ooijen:

[...]

Toen ik nog jong was (erg lang geleden) was Radio Service Twente (stille veerkade) DE winkel voor leuke dingen. Is dat nog wat? En er zat later ook een leuke winkel (vergelijkbaar met HEC) pal naast.

Radio Service Twente is nog steeds een aardige zaak, kom er toch wel 2 à 3 keer per maand. Het is nog steeds een electronicadump met ook heel veel nieuwe artikelen.
Op het gebied van buizentechniek hebben ze nog heel veel nieuw spul.

Pal ernaast zat Meek-It. Dat is nu een satelietshop en car 'hifi'. Nog wel onder de zelfde naam.
Meek-It is eigenlijk meer de kant van de computers uitgegaan, DES-Computers in Den Haag.

Stuut & Bruin mag dan wel wat duurder zijn, maar ze hebben wel alles.

Op 1 mei 2003 22:17:45 schreef Jelle K:

waar woon je juist in ST-Niklaas ik woon er ook is wel leuk als we naar Vael kunnen gaan en met meerdere mensen dan krijgen we korting

ik moest laatst voor 10 91k smd weerstandje's 50 eurocent betalen.
ik weet niet of dat duur is want ik haal nooit iets van smd

Op 1 mei 2003 17:56:13 schreef Roel:
vroeger in het gulden tijdperk, betaalde ik voor een weerstandje 1 kwartje (25 guldencent):)
NU IN HET F*CK*NG EURO TIJDPERK BETAAL IK VOOR EEN WEERSTAND 20 EURO CENT! :( :(

pffffff en dan te bedenken dat ze bij mij maar 5 eurocent zijn en per 100 van de zelfde waarde metaalfilm (PHILIPS)1,25 gut en 500 weerstanden koolfilm 5 euro :)

en dat ik probeer de elektronica betaalbaar te houden zodat eigenlijk dit topic overbodig zou moeten zijn als dat topic van mij nou eens gelezen werd.... ?

kortom ik reken bodemprijzen voor onderdelen ook van merken :)

groetjes marcel

Op 1 mei 2003 22:37:27 schreef Tristan:

Radio Elco vind ik inderdaad een erg goede zaak. Er zit 100 meter naast Radio Elco nag een elektronica zaak (In Purmerend dan), maar ik zweer bij Radio Elco. Ze zijn nooit te beroerd om iets uit te leggen, en hebben bijna altijd de spullen op voorraad die ik wil hebben.