MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Hoi, ik moest laatst voor mijn vader een ontstoorder voor hem in zijn auto inbouwen. Toen ik hem wou uittesten bleek dat hij zelf meer stoorde. Ik wil nu een ontstoorder voor mijn vader zijn auto maken.
Heeft iemand een simpel schema? Of kan iemand me een simpele antenne versterker willen uitleggen?? Want dan zou ik zelf ook wel wat willen uit proberen
Alvast bedankt luitjes 
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op zo 21-04-2002 18:31:17 schreef Stefan:
Hoi, ik moest laatst voor mijn vader een ontstoorder voor hem in zijn auto inbouwen. Toen ik hem wou uittesten bleek dat hij zelf meer stoorde. Ik wil nu een ontstoorder voor mijn vader zijn auto maken.
Heeft iemand een simpel schema? Of kan iemand me een simpele antenne versterker willen uitleggen?? Want dan zou ik zelf ook wel wat willen uit proberenAlvast bedankt luitjes
volgens mij kan je dit oplossen met zo'n ringkern van ferriet ofzo daar moet je je kabel een keer omheen wikkelen.
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Op zo 21-04-2002 18:52:28 schreef Erik:
volgens mij kan je dit oplossen met zo'n ringkern van ferriet ofzo daar moet je je kabel een keer omheen wikkelen.
Dit moet om de kabel van antenne naar radio of de voeding?
En mischien dom om te vergeten maar die kappote ontstoorder was op de voeding kabel.
12v => spoeltje => condensator (naar gnd) => naar radio
en hier was iets mee mis 
maar nu denk ik pas dat het niet aan de antenne ligt 
Sorry sorry, maar weet iemand er iets op??
De ontstoorder haalt die lelijke piep uit de radio. Want als mijn vader accelereert ofzo kan je de toeren horen op de radio, dit is vreselijk irritant 
Prutsertje
bloep....