hoogte: 36mm
breedte: 69mm
diepte: 129mm (118mm alleen bakje)

http://a.imagehost.org/t/0105/aldila.jpg

Edit: foto is niet helemaal goed gelukt doordat meetlint wat lager ligt...

[Bericht gewijzigd door Kruiskop op (18%)]

Op 27 december 2007 20:35:38 schreef Pietdepiet:
Ja, en volgens de praxis hier in groningen gingen de raaco's er binnenkort uit. Maar ja, of dat waar is...

Dat volk bij die praxissen hier zijn ook zulke nitwits...

Hm, ik weet wel dat ze tegenwoordig ietsje andere kasten hebben (ook wat duurder) maar ze lijken genoeg om ernaast te hangen. Of zou het echt zo zijn dat we binnenkort zonder zitten en de wand ineens met afwijkende kasten bekleed moet worden? :(

Op 12 september 2007 16:51:00 schreef JaguarXK:

Op 12 september 2007 16:33:59 schreef Henry S.:
@Hugo: Kom hier ook eens labelen. ;)

Pas als de wintermaanden erg, erg lang zijn, en jij zorgt voor enkele echte Belgische Biertjes. :)

De biertjes staan voor je klaar hoor, neem je zelf het label-apparaat mee dan? :)

@ kruiskop ik bedoelde eigenlijk hoe groot z'n heel rekje was. Wil weten of die hier nog tussen 2 schappen kunnen.
(beetje onduidelijk geweest :s )

edit: het is niet meer nodig. Heb het gevonden|:(
hier: http://www.circuitsonline.net/forum/view/39691/15
toch bedankt voor de info weet ik meteen hoeveel ik er zeker nodig heb :d

[Bericht gewijzigd door flush op (11%)]

Op 28 december 2007 09:28:26 schreef echtepino:
Neen joh:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20071231.p.Labelapparaat

20 euro, mij te duur, dat vind ik geen Lidl-prijzen. Tijdje terug bij het kruidvat die dingen voor 3 euro! Maar Jochem was te laat helaas...

20€, te duur?

Ik heb hier een Dymo Labelwriter van +100€ die ik persoonlijk niets vind (en die ik ook niet gebruik).
Die labels plakken nooit waar het moet, en waar het niet moet houden ze wel...
Nog niet gesproken van de prijs van de rolletjes (10-12€ voor 7m, naargelang de breedte).

Ik denk dat je voor 20€ geen kwalitatief labelapparaat kunt vinden, en voor 3€ al zeker niet.

Nu doe ik het met Avery 46x11mm zelfklevende laserprinterlabels op A4 formaat (85 labels/blad, 2500 labels in één doos), en de Avery DesignPro 5 software.

't Is nu al een tijdje dat deze topic bestaat maar ... "Den Brico" voor degenen die in't belgenlandje wonen. Ze zijn er in verschillende groottes en ultrahandig :)

misschien een tip:
Heb vandaag een aantal componenten kasten gekocht bij van çr@nenbroek. Deze stonden in promotie. 11,5 € (42 vakken)
De kwaliteit is bijlange niet zo goed als die van bv. raaco.
Ten opzichte van andere goedkope ladenkasten die ik al heb gezien in doe hetzelfzaken zien deze er goed uit.
De laden zijn van zachte doorzichtige kunststof, in elke lade zit 1 onderverdeling. Ze zijn in mijn ogen zeker het geld waard. Een minpunt is dat de geleiding van de lade's niet tot achter doorloopt, is slechts 5 cm diep.
De kasten zijn ook niet goed stapelbaar, de boven en onderkant zijn iets schuin, waar door je de kasten niet vlak tegen een muur kan zetten. Ze kunnen best opgehangen worden
componenten kasten

Op 28 december 2007 18:24:55 schreef gitaarstudentje:
't Is nu al een tijdje dat deze topic bestaat maar ... "Den Brico" voor degenen die in't belgenlandje wonen. Ze zijn er in verschillende groottes en ultrahandig :)

Echt, welke maten hebben ze allemaal? En hoeveel kosten ze dan?