neoel
Rather a (_E=MC2_) than a (_?_).
Zo, nu even een update. Ik ga de co voeding bouwen, onderdelen zijn onderweg.
Ik heb een nieuw schema + printje ontworpen, deze is nu inclusief de 2 x 9v voeding voor de dpm's. De elco's heb ik nog niet allemaal in bezit, dus het is de vraag of die groot genoeg is. Daar bovenop is de inkt op, dus kan ik niet kijken of de componenten passen, maar dat komt nog wel.
Ik vroeg mij af of ik ergens een ontwerpfoutje heb gemaakt. Dus alle kritiek is welkom (ik leer ervan). Ik zal overigens pas aan het einde van de week weer hier kunnen kijken.
De foto's:
Dit wordt een enkelvoudige print, de rode banen worden draadjes.

Ik had trouwens nog een vraagje, linksboven op de pcb word een wisselspanning gegenereerd voor de dpm voeding, nu is er nogal een verschil in lengte tussen de voedingslijnen(eentje gaat onder C8 1000uf/25V door). Wordt het fase verschil door die hoge frequentie te groot/klein?, of valt dat wel mee?
Oeh, ik zou een apart voedinkje fabrieken voor de paneelmeters, die chopper constructie is niet ideaal ( vraag henry maar )
Er zit trouwens een nasty fout in de torren van je chopper
[Bericht gewijzigd door Sine op (20%)]
klein is fijn
Moderator
Sorry dat ik het zeg, maar wat een monster van een print. Ik zou gewoon lekker de bestaande print van Henry pakken, en de twee DMM voedingen op een apart printje zetten.
neoel
Rather a (_E=MC2_) than a (_?_).
@kif: Ik vond het ook al geen schoonheidswonder, misschien moet ik dat maar idd doen.
@Sine: Bedoel je een aparte voeding voor die DPM's als een aparte trafo?, of die DPM voeding van henry pakken op een aparte print?