Ik zie dat Radio Vlooienmarkt 2012 in Rosmalen net is geweest, dus daar kan ik niet meer heen.
Maar wie kan mij vertellen of er binnen kort weer een electronica beurs wordt gehouden? Ik ben voor al geintereseerd in componenten, zoals leds, ledstrips, Aduino kits, stappenmotoren en dergelijken.
Bij voorkeur beurzen waar je ook direct kan kopen en niet alleen kijken.
Wie weet welke beurzen hieraan voldoen?
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Hier heb je een uitgebreide kalender voor Nederland, België, Duitsland en een paar andere landen voor het lopende jaar.
http://www.on4lea.be/termine.htm
Komt van de Radioamateurs van de Belgische Ostkantons.
Zaterdag naar Zuidlaren? Daar wordt in de PB hoeve het NAT gehouden.
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Ledstrips en Arduino spul is nou niet direkt iets wat je op een HAM radio markt tegenkomt. Daarvoor moet je naar China.
[Bericht gewijzigd door flipflop op (14%)]
wanneer wordt elektor live 2012 gehouden ik kan het nergens vinden .
of iets dat er op lijkt .
alvast bedankt jongens
In het najaar. www.elektor.nl in de gaten houden.
Dag Circuit online;
gaan jullie binnen kort een open dag organiseren voor hobbyisten
of een beurs of een open markt. graag informatie zenden.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Zaterdag 12 mei "Dreiländertreff" in (Aken, Rote Erde)
Zondag 13 mei Hambeurs in Eksel (BE) Op het militair terrein.
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 26 april 2012 17:05:20 schreef hamoedi:
Dag Circuit online;
gaan jullie binnen kort een open dag organiseren voor hobbyisten
of een beurs of een open markt. graag informatie zenden.
Ehm, CO is geen persoon of zo hoor. Aan wie stel je de vraag eigenlijk? CO is een forum en het organiseert geen beurzen.