Situatieschema, eendraadschema (eplan moet vanavond klaar zijn)

hey allemaal, dit is wat ik momenteel heb als iemand mij aub verder kan helpen met de schakelaars etc.

Dit moet tegen vanavond klaar zijn dus als iemand mij zou helpen.. of stuur een Pb als je me via teamviewer(http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx) kunt helpen bedankt. ( ik betaal via paypal)

[Bericht gewijzigd door zobo op (32%)]

Als je me kunt helpen via teamviewer, en tegen vanavond klaar is betaal ik je via Paypal!! stuur me een pb of reageer hier

[Bericht gewijzigd door zobo op (15%)]

Als je specifieke elektro(nica)gerelateerde vragen hebt, dan horen we het hier graag en willen we je wel een duwtje in de juiste richting geven.

Op verzoeken met de strekking "maak mijn huiswerk alstublieft" hoef je niet veel reacties te verwachten, behalve een slotje.

Verder, welkom op dit forum. Vergeet niet even de FAQ te lezen, topickicks worden niet gewaardeerd. Zie ook de regels voor de sectie Schoolvragen.

@hieronder, edit2: ik! :+

Heb je überhaupt al een eendraadschema bekeken?

Een duwtje in de goede richting: Vinçotte over huisinstallaties
Daarin vind je symbolen, voorbeeldje, ...

/edit: Overigens moet je delen die op bv. 24V staan niet tekenen, maar het is wel aan te raden ze er in potlood ofzo bij te zetten. Toch indien je het "voor echt" doet en er later aan uit wil kunnen.

Er is nog iets goed mis met die 4 wisselschakelaars... ik denk dat je een kruisschakelaar of 2 zoekt.

/edit2: Wie vindt het kuiken?

.... dat is dan €500 :D

/edit 3: @ hierboven: Jihaaaa! Gewonnen! ;)

Lijkt me sterk dat deze opdracht vandaag gegeven is. Ik vrees dat je niet meer zal geholpen worden.

..en zeker niet als je de afbeeldingen offline haalt :+

Hij is vast door de vinçotte "handleiding" aan't bladeren om zelf z'n werk te verbeteren.

... of legt zich er nu bij neer morgen te moeten zeggen "Ik heb het niet af gekregen meneer"

Ik zit te wachten op Roland van leusden :-)

(dit is een spoedje, dus speciaal tarief:-))

Slotje, we zijn geen huiswerkservice.