FREE RADIO FANS OPGELET! DÉ SUMMERMEETING 2006

Voor ELKE radiogek!!! Inclusief ONZE modurators!!! en MET toestemming van de organisator van dit evenement (die daar geen stuiver aan verdient)!!! Eindelijk DE datum ván:

-SUMMERMEETING 24 JUNE 2006---SUMMERMEETING 24 JUNE 2006---
Het duurt nog even maar je kan het alvast maar in je agenda hebben staan.
Het Borderhunter-team organiseert zijn, naar jaarlijkse gewoonte, meeting van en voor Free Radio Lovers op 24 juni 2006.
Inmiddels hebben al luisteraars en amateurs uit binnen en buitenland zich aangemeld om ook aanwezig te zijn.
Het beloofd zoals ook de afgelopen jaren het geval was, wederom een internationaal gezelschap te worden waarbij DX-ers, operators en belangstellende elkaar in een ontspannen en neutrale sfeer kunnen ontmoeten.
De meeting heeft een officiële start op zaterdag 24 Juni 2006 te 15.00 uur.
Dat geeft de gelegenheid voor iedereen om op een ontspannende wijze de meetingsplaats te bereiken.
Men hoeft dus niet voor dag en dauw het huis te verlaten.
Om een idee te geven van de reistijd, de meeting vind plaats in de omgeving van Breda.
Vanuit Breda is het mogelijk om binnen 2 3/4 uur naar het noorden van Friesland te rijden.
Dat betekend dat u op zaterdag 24 juni pas op zijn vroegst om 12.00 uur hoeft te vertrekken om zonder probleem tijdig op de meetingsplaats te kunnen zijn.
Speciaal voor de buitenlandse gasten is het mogelijk om zelfs op vrijdagavond aan te komen.
Dat betekend dat u ook eerder op de zaterdag kan en mag verschijnen. Er zijn altijd wel luisteraars en amateurs aanwezig! Officiële opening is om 15.00 uur en duurt tot zondagmiddag 25 juni 12.00 uur. Mensen die willen overnachten kunnen een tent en matras meenemen.
Indien u zich op tijd aanmeld is zelfs een tent niet nodig enkel een slaapzak is voldoende.
Wij zorgen in ieder geval voor matrassen en op verzoek een dak boven je hoofd.
Voor de organisatie is het handig dat u zich aanmeld als u denkt te komen. Dan hebben we ongeveer een inschatting voor het inslaan van eten, drinken, enz.
Het is "the place to be" voor het ontmoeten van de man achter de microfoon of de inzender van uw ontvangstrapporten.
Graag horen we van u of u belangstelling heeft. Als u zich aanmeld ontvangt u tijdig het juiste adres van de meeting. Aanmelden of meer informatie is mogelijk via: piratemeeting2006@hotmail.com
Schrijven kan ook: Summermeeting, postbus 2702, 6049ZG, Herten,NL.
Zeg het voort, zeg het voort, zeg het voort. Indien mogelijk mag u deze info via uw zender bekend maken.

We hopen dat ook dit jaar weer vele luisteraars en amateurs komen.
We kunnen zeggen dat het reeds jaren een gezellig samenkomst is van amateurs en luisteraars.
Tot ziens op zaterdag 24 Juni 2006!

Borderhunter Summermeeting Organisatie.
-----------------------------------------------------------
Wow!! Time surely fly's when you have fun.

Greetings al my dear friends in Free Radio Short Wave land. Time has come to announce briefly about the upcoming meeting here in the Dutch/Belgian border area. As the meeting of last years was a huge success, so is the reason to organize an other one. We will have just as last years a Barbeque, Drinks, Fun and laughter and we hope you will come as well.

The meeting will be taking place on Saturday the 24th of June 2006 and starts up at 1500 hours local time. You can stay the night over in a huge tent (take a sleeping bag with you) or at a local hotel.
The exact place where it all will be happening will be announce 1 month before the meeting to those that want to come.
People who visit us earlyer know that we use a real nice place.

If you have intrest to visit this meeting please let us know by e-mail or letter!!!!!!!

you can get more info on borderhunter@hotmail.com or write a letter to Summermeeting, p.o.box 2702 NL-6049ZG Herten, The Netherlands.
Can say that we hope lots of Short-wave listeners and pirate station operators will come. Can say that last years it was big fun. Can say that that we hope lots of you will come. It's the place to be!
Greetings from the Borderhunter Summermeeting organization.
-----------------------------------------------------------
-SOMMERTREFFEN 24 JUNE 2006---SOMMERTREFFEN 24 JUNE 2006---

Das zwischenzeitlich schon bei vielen Piraten eingeplante und geschätzte FREE RADIO SUMMERMEETING an der holl. / belgischen Grenze, findet am 24 June 2006 statt.

Stationen wie Hörer sind natürlich sehr willkommen und man freut sich über jeden der kommt. Wie im letzten Jahren so startet das Meeting auch diesmal gegen 15.00 Uhr - bis spät in die Nacht, das Ende ist offen! Exaktere Lokalitäts- beschreibung gibt es geraume Zeit vor dem Meetíng (bitte anmelden). Da dies ein Piraten/Free Radio Camp ist, bitte den Schlafsack nicht vergessen! Es kann aber auch in einem Hotel ganz in der Nähe Quartier bezogen werden.

INFO borderhunter@hotmail.com oder ein brief nach "Sommertreffen"
postfach 2702 NL-6049ZG Herten Niederlande.

Bitte weitersagen.

Die "Borderhunter Summermeeting Organisation":
Wir können sagen, daß wir hoffen, daß viele Hörer und Station kommen werden.
Wir können sagen, daß wir jeden Jahren jede Menge Spaß hatten.
Wir können sagen, daß wir hoffen, daß sehr viele von euch kommen werden.
***************************************************************************************

[Bericht gewijzigd door Hans de Swan op ]

Voor de mensen die dit nog nooit hebben meegemaakt!
Ik kan jullie allemaal verzekeren
dit is een gezellige en leuke bijeenkomst!
De gastheer is absoluut goud waart, laat andere spreken.
Er komen MG KG FM en noem maar op van alle
banden die je kunt verzinnen piraatjes.
Vorig jaar zelfs uit Duitsland en Engeland en België!
Mensen met kennis en ervaring van de HF/techniek.
Wees slim en probeer te komen!

Misschien wel aardig om hier onder te tikken
of je gaat proberen om ook te komen?
Ik zal er van alles aan doen om er te zijn!

Rob007.

Ey Rob, is dit 'de beruchte meeting' waar we met elkaar over gesproken hebben?

Ik probeer te komen.

Ja dit is hem!
Echt HEEEEEELLLL leuk!!!
Als je kan moet je gewoon komen!

Rob007.

Hey, dat is mooi!

Lijkt me een prima plan om eens voorbij te komen.
Kan ik meteen eens een paar mensen "live" zien :)

...als het niet te veer (>200km) weg is en duitse ook toegelaaten zijn zal ik ook verzoeken te komen :)

Andre :)

@PROFISENDER: Reken maar dat daar ook veel Duitsers aanwezig zijn, André! Sommigen komen zelfs uit het voormalige Oost-Duitsland en rijden vele honderden kilometers om aanwezig te kunnen zijn! In het verleden zijn zelfs mensen uit Finland apart naar de Summermeeting gekomen. Het is echt één grote happening met "free-radio" enthousiasten uit geheel Europa!

@HENRY S.: Je zult Dr. Tim daar ook ongetwijfeld tegenkomen.

als het qua afstand mee valt zie ik dat ook wel zitten.
ma dat is daar ook bbq enzo? miss da ik mijn vriendin kan laten rijden dan :)

Licht er aan waar @Beertje_01 zijn locatie is?
Noem ongeveer waar je zit en dan kunnen we het zeggen!

Rob007.

ik woon in antwerpen (kanten van lier/kontich)
tzal wel een eindje zijn denk ik maar als het zo juist aan de grens of dergelijke is moet dat normaal lukken

Herten ligt iig bij Roermond (ZO-N.Brabant)
Pak em beet 125km voor jou.
Voor mij is dat 283km :P

Dus als het daar in de buurt is...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Klinkt wel als een mooi evenement eigenlijk, en vanaf utrecht vast wel te doen (al is het ook weer niet ff om de hoek).

Komt er t.z.t nog iets waar je je moet inschrijven?

Op 1 december 2005 16:54:01 schreef Henry S.:
Voor mij is dat 283km :P

Da's dan weer pak 'm beet 140 liter, Henry....

Fijn he, zo'n BlackManWaggie? >:-)

Allumaalgroootewueeegjonguee ;)
Halve tank enkele reis :P
Alleen 1:2 om op gang te komen >:)

Ik durf te zeggen dat het de moeite waard is,
Ik kom dan van korter bij dat wel (Rotterdam)
Kom je ook KT? (tis geen zuipfeest!)
Maar ik drink wel wat!:-P

Rob007.

@Henry,

Herten ligt iig bij Roermond (ZO-N.Brabant)

Foei toch >:)
Ligt midden in Limburg. hahaha

Ah fuck, dat is al Limboland :P

Op 1 december 2005 22:29:27 schreef rob007:
Kom je ook KT? (tis geen zuipfeest!)

Kan daar nog niets van zeggen, wij plannen per dag :-)

Overigens is er wel radiobeurs Doorn zaterdag a.s., voor diegenen die NVHR lid zijn.
Eventueel kan ik iemand introduceren, de kosten zijn dan wel 8 euro entree.

Ijs en weder dienende, KT88, zou je me kunnen introduceren.

Op 4 december 2005 21:42:02 schreef Henry S.:
Ijs en weder dienende, KT88, zou je me kunnen introduceren.

Volgaarne, heer S., vermits uw rug en mijn nek het toestaan :-)
Mail maar even.

- edit -
Eat, meerijden spreekt bijna vanzelf he, ik zou nooit alleen durven gaan :-)

[Bericht gewijzigd door KT88 op ]

Mocht de nek van KT meewerken (en ik met hem mee kan rijden), dan kan ik ook iemand introduceren.

pffff warom is er nu nooit zo een beurs in mijn buurt .....

Hoezo in de buurt, is voor mij ook weer half Nederland: 170km
Dat is het vanaf Antwerpen ook, zelfs 40km minder! ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]