Voor een ieder die het interesseert en nog niet weet: de laatste dagen worden er letterlijk honderden service- en usermanuals van alle mogelijke merken radio's, scanners enzovoort gepost in de nieuwsgroep alt.binaries.e-book.technical

Op dit moment staat de teller al op zo'n 2 GB ......

Het mooiste topic van vandaag..en dan nog geen vraag ;) :)

link werkt bij mij niet :-(

Op 9 december 2005 20:18:02 schreef Stynus:
link werkt bij mij niet :-(

Euh, link?

Het gaat hier om een zogeheten Usenet nieuwsgroep. Lees eens op http://www.nieuws-groepen.nl/

Je gebruikt toch wel een nieuwslezer?

dat is ook geen link, dat is een nieuwsgroep
meer info @ http://www.binaries4all.nl/

Bedankt Flip! HCC net geeft hem niet door, Xs4all wel ...

supernet(demon) geeft hem wel door,ik laat de headers in met 850K .Zo ff kijken wat er allemaal tussen staat

yeuu er staat me een party in van heathkit,en andere ham sets

[Bericht gewijzigd door Esoterist op ]

Neem een goede newsreader, Outruk Express is ongeschikt voor grote groepen.

http://www.newsleecher.com/ is mijn fav.

xs4all hier.

Ben al aan het binnenhalen :P :P :P Bedankt voor de tip, was deze nieuwsgroep eigenlijk al vergeten ..... oeps

voor textbased kun je beter iets van forte agent gebruiken en voor binaries newsleecher

Newsgroups zijn ook via Google te benaderen, zij het met wat vertraging.
Dat biedt ook het voordeel dat je gerichter kan zoeken op bijv. een typenummer.

Voor text-based newsgroups is inderdaad Forte Agent (of de freeware versie Free Agent) een aanrader, te downloaden van www.forteinc.com

nog 763 bestanden in de queue pfffff

Inderdaad zeer intressant. :)
Ben ook ff wat aan het binnen halen. Ik gebruik NewsBinPro, werkt ook goed.

alt.binaries.e-book.technical has 287898 articles, and 136.7 days of retention.
Is mooi om te weten ,hoef ik niet alles in 1x binnen te halen.
voor onze Vlaamse vrinden is het waarschijnlijk te veel data om binnen te halen ivm julie downloadlimiet.

Jammer dat er geen par of sfv files bij zitten om de boel te checken.Want ik heb aardig wat corrupte pdf files,ik weet niet of julie daar ook last van hebben.

[Bericht gewijzigd door Esoterist op ]

Ik ook ja , een stuk of 3 van heathkit zijn corrupt.

Op 9 december 2005 21:18:07 schreef Esoterist:
Jammer dat er geen par of sfv files bij zitten om de boel te checken.Want ik heb aardig wat corrupte pdf files,ik weet niet of julie daar ook last van hebben.

Hier is alles compleet binnen.

Eventueel wil ik, als de "flood" klaar is wel een DVD maken en die opsturen naar iemand. Diegene zou dan daar een kopie van kunnen maken en weer doorsturen naar de volgende die 'm wil hebben. Vervolgens stuurt die 'm weer verder door naar de volgende gegadigde enzovoort. Op die manier kost het iedereen alleen maar een envelop en een postzegel ...... (en een DVD of paar CDs voor eigen gebruik).

Op 10 december 2005 00:21:09 schreef fzwart:
[...]
Eventueel wil ik, als de "flood" klaar is wel een DVD maken en die opsturen naar iemand. Diegene zou dan daar een kopie van kunnen maken en weer doorsturen naar de volgende die 'm wil hebben. Vervolgens stuurt die 'm weer verder door naar de volgende gegadigde enzovoort.
[...]

Ha, eMule/Bittorrent "oude stijl" ;-)

Zit de manual van de philips pm3543 scoop erbij?
Ik zou er erg mee geholpen zijn namelijk...

Op 10 december 2005 12:37:05 schreef zweetvoetje:
Zit de manual van de philips pm3543 scoop erbij?
Ik zou er erg mee geholpen zijn namelijk...

Sorry het is voornamelijk HAM based info

Op 10 december 2005 00:21:09 schreef fzwart:
[...]

Hier is alles compleet binnen.

Eventueel wil ik, als de "flood" klaar is wel een DVD maken en die opsturen naar iemand. Diegene zou dan daar een kopie van kunnen maken en weer doorsturen naar de volgende die 'm wil hebben. Vervolgens stuurt die 'm weer verder door naar de volgende gegadigde enzovoort. Op die manier kost het iedereen alleen maar een envelop en een postzegel ...... (en een DVD of paar CDs voor eigen gebruik).

Gaarne!

Mensen, ik wil geen roet in het eten gooien!.... maar zijn die manual's zo niet op een illegale weg verkregen!?