Radiobeurs Apeldoorn 21 januari 2006

Voor iedereen die na de kerst nog wat centjes overheeft gehouden, of zijn kerstbonus wil verzilveren. :P

Radiobeurs voor Zend- en luisteramateurs te Apeldoorn.
Op zaterdag 21 januari 2006 wordt alweer voor de 10e keer de landelijk bekende Radiobeurs voor zend- en luisteramateurs te Apeldoorn gehouden. Evenals voorgaande jaren vindt de beurs plaats in de verwarmde en overdekte benedenzaal van wijkcentrum "de Kayersheerdt" aan de 1e Wormenseweg te Apeldoorn.
Op ca. 90 tafels zullen zowel handelaren als particulieren hun nieuwe en gebruikte spullen te koop aanbieden.
De beurs is voor publiek geopend van 09.30 uur tot 15.00 uur. Entreeprijs € 1,00. Uw entreebewijs dingt mee naar één van de prijzen die in de loop van de dag zullen worden verloot.

Bereikbaarheid met eigen vervoer:
Vanaf de A-50:
Op knooppunt Beekbergen de A-1 oprijden en op afslag Nr. 20 (Beekbergen/Apeldoorn Zuid) deze verlaten. Onder aan afslag links afslaan. Na ca. 2 km. gaat u bij de verkeerslichten linksaf. Bij de volgende verkeerslichten weer linksaf en na ca. 100 meter ligt "de Kayersheerdt" rechts.
Vanaf de A-1:
Afslag nr. 20 (Beekbergen/Apeldoorn Zuid), verder als hiervoor.

Openbaar vervoer:
Bij NS / Busstation neemt u stadsbus lijn 8 richting "Rivierenkwartier", halte Kayersheerdt. (een retourtje kost slechts € 1,00. Bewaar uw buskaartje dus!)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Hans van Zadelhoff, PE1FCP, tel: 055-5787584 of
Rob de Ruiter, PD0NMO, tel: 0570-561343

E-mail: radiobeursapeldoorn[aapje]robderuiter[punt]nl

http://www.vrza.nl/ Evenementen

Ik denk dat ik wel daar zal komen. Niet al te ver uit de buurt (uurtje rijden).
Is er al eens iemand eerder geweest? Is 't wat?

Ja hoor in het verleden ben ik er geweest was toen wel de moeite waard.

Henry, is dat dezelfde hal als van de "dag van de amateur"?

Denk wel dat ik kom, misschien wil Eat ook mee? :-)

... verkeerde topic

[Bericht gewijzigd door fzwart op ]

waarom vind ik het niet via de link die je opgeeft en dan >evenmenten??

staat niets allen iets over 11 januari 2006 ??

Staat er echt:

Radiobeurs voor Zend- en luisteramateurs te Apeldoorn.
Op zaterdag 21 januari 2006 wordt alweer voor de 10e keer de landelijk bekende Radiobeurs voor zend- en luisteramateurs te Apeldoorn gehouden. Evenals voorgaande jaren vindt de beurs plaats in de verwarmde en overdekte benedenzaal van wijkcentrum “de Kayersheerdt” aan de 1e Wormenseweg te Apeldoorn.
Op ca. 90 tafels zullen zowel handelaren als particulieren hun nieuwe en gebruikte spullen te koop aanbieden.
De beurs is voor publiek geopend van 09.30 uur tot 15.00 uur. Entreeprijs € 1,00. Uw entreebewijs dingt mee naar één van de prijzen die in de loop van de dag zullen worden verloot.

Bereikbaarheid met eigen vervoer:
Vanaf de A-50:
Op knooppunt Beekbergen de A-1 oprijden en op afslag Nr. 20 (Beekbergen/Apeldoorn Zuid) deze verlaten. Onder aan afslag links afslaan. Na ca. 2 km. gaat u bij de verkeerslichten linksaf. Bij de volgende verkeerslichten weer linksaf en na ca. 100 meter ligt "de Kayersheerdt" rechts.
Vanaf de A-1:
Afslag nr. 20 (Beekbergen/Apeldoorn Zuid), verder als hiervoor.

Openbaar vervoer:
Bij NS / Busstation neemt u stadsbus lijn 8 richting “Rivierenkwartier”, halte Kayersheerdt. (een retourtje kost slechts € 1,00. Bewaar uw buskaartje dus!)

jo gevonden, sorry ben beetje blind, zal wel van de kerst zijn.

bedankt

Jongens let er op dit is geen grote markt dus verwacht er niet te veel van.Qua grote een beetje vergelijkbaar met t'harde.
Ik wil hier mee niemand mee tegen houden want er zou nog genoeg voor een liefhebber kunnen liggen.Alleen om teleurstelling te voorkomen.

Ergens anders KT88, check je routeplanner ;)

Als het dezelfde grootte is als 't Harde is kan het best nog interessant zijn. Die van Tytsjerk (op loopafstand :P) is kleiner en dat ook.

Wanneer is de dag van de amateur ?

Op 26 december 2005 20:25:44 schreef KT88:
Henry, is dat dezelfde hal als van de "dag van de amateur"?

Denk wel dat ik kom, misschien wil Eat ook mee? :-)

Yep! :)

Volk uit de omgeving Zaandam wil ik ook wel ophalen mits fris gewassen, haren gekamd en geschoren :-) :-)

Op 27 december 2005 20:19:12 schreef fzwart:
Volk uit de omgeving Zaandam wil ik ook wel ophalen mits fris gewassen, haren gekamd en geschoren :-) :-)

Zulke hoge eisen stel ik niet, de enige voorwaarde is dat je tegen shaglucht kan :-)

Eat, same time, same place? Koffiemelk!

Op 27 december 2005 20:22:35 schreef KT88:
[...]
Zulke hoge eisen stel ik niet, de enige voorwaarde is dat je tegen shaglucht kan :-)

Eat, same time, same place? Koffiemelk!

Nou okee, ongekamd en ongeschoren mag dan ook. Wel achterin zitten dan natuurlijk ......

Op 27 december 2005 20:26:13 schreef Rd12tf:
08h00? En koffiemelk!

0800??? De werkende menz vindt dit wat vroegjes op zijne vrije zaterdag....
Is 0900 ook goed? de XYLs verzorgd achterlatend enzo....

Op 27 december 2005 20:30:31 schreef KT88:
[...]
0800??? De werkende menz vindt dit wat vroegjes op zijne vrije zaterdag....
Is 0900 ook goed? de XYLs verzorgd achterlatend enzo....

Tjeee, langslaper! Maar goed 0900 dan.

is dit een beurs van aparatuur??
of worden er ook onderdelen (hf torretjes enz...) voor een beurs prijsje verkocht.
als er ook onderdelen verkocht worden is het voor mij wel interesant om ook te gaan.

gr wouter.

Dit is een radiomarkt.Er worden onderdelen,dump,2dehands,rotzooi en nieuw spul verkocht.
Elke x is het weer een verassing wat er ligt,dat maakt het ook wel weer mooi.Het is soms alleen al leuk om alleen te kijken zonder iets te hoeven kopen.

Misschien kan ik ook komen!
Zo niet zeker de volgende wel.
Is die niet in Rosmalen of zo?
http://www.autotronevenementen.nl/Bezoekers/agenda.aspx?agendapath=/ag…
Ik tik maar wat. . . . . .?

Rob007.

Op 2 januari 2006 23:09:27 schreef wouterkabouter:
is dit een beurs van aparatuur??
of worden er ook onderdelen (hf torretjes enz...) voor een beurs prijsje verkocht.
als er ook onderdelen verkocht worden is het voor mij wel interesant om ook te gaan.

gr wouter.

Het is altijd interessant voor mensen met het HF virus, maar ook mensen zonder vinden genoeg koopwaar.

Op 2 januari 2006 23:59:11 schreef rob007:
Misschien kan ik ook komen!
Zo niet zeker de volgende wel.
Is die niet in Rosmalen of zo?
http://www.autotronevenementen.nl/Bezoekers/agenda.aspx?agendapath=/ag…
Ik tik maar wat. . . . . .?

Rob007.

Klopt helemaal, en een maand later kan je bij mij op de koffie komen ;)

Zijn er in Rosmalen ook (nieuwe) onderdelen te vinden en voordeelpakketten? Ik zit er namelijk over te denken naar Rosmalen te gaan.

Ik kwam eerder vaak op het autotron (heb daar wel keer of 10 mijn "autotron" rijbewijs gehaald) omdat mijn familie daar woont er mijn oom daar contacten heeft.