waar laten jullie je printplaten maken ? en wat kost dit dan ?
waar is de goedkoopste ?
hoeveel kost het de print geboord en al te laten maken
(160x100mm)
danku
Zie de banners rechts http://www.psd.nl/
kluyze
The only thing 2 engineers will agree upon, is that the 3rd one is an idiot. - Shakespeare was a mathematician : root(4*b^2) = 2b or -2b
Bij EKA in hasselt kosten ze naar het schijnt maar 0.08€/cm² enkelzijdig, zonder bijkomende kosten. (0.16€/cm² voor dubbelzijdig)
Bij BEA in genk heb ik laatst gevraagd, daar kwam het 25€ (+ kosten van de print, 20€ of zo) minimaal voor ongeveer zo'n print die jij beschrijft.
Ik weet niet waar je woont, dit is natuurlijk limburg.
Ha, ik zie dat we buren zijn. 
Vertinnen is extra, en dat dat doet hij nog steeds.
Voor de hobbyist is Rohs niet heilig.
Peter Claus
It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
Bij Eurocircuits voor professionele printen (maar wel tamelijk duur).
Vanden Berghe Electronics in Waregem doet dat ook aan zeer schappelijke prijzen (boren en al). Enkel eens je layout binnenbrengen.
Ik zie dat je ook een Belg bent dus 'tis wel waarschijnlijk tamelijk gemakkelijk bereikbaar.
Van waar ben je precies ?
D'tron in kortrijk doet dat echt heel goedkoop. Ik dacht iets van een 6,5 euro voor een enkelzijdige euro print te etsen. Vervolgens betaal je bij per gat.
Dubbelzijdige printen kosten dan 13 euro. En ook daar per gat dat moet geboord worden bij betalen.
Hij etst wel enkel op dinsdag en donderdag.
Mvg.
Peter Claus
It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
Ik woon ongeveer 10km ten zuiden van Gent.
In waregem had ik 16 Euro betaald voor een print (dubbelzijdig) inclusief BTW, ik vind dat een deftige prijs. Ben niet meer zeker of de gaten er bij gerekend waren.
Wat is er mis met verzilveren ? Slecht voor het milieu ofzo ?
edit, gevonden: rohs = milieur eis, es kijken wat we niet meer mogen gebruiken ...
edit 2: http://nl.farnell.com/static/nl_NL/rohs/index.html
[Bericht gewijzigd door Mr Soldeer op ]