Deel 11 alweer van Rob's kruistocht naar meer actie op de kg.

Vervolg van http://www.circuitsonline.net/forum/view/41271/31

Koude winteravonden, al zou je dat nog niet zeggen... wel tijd voor warme muziek. ;)

de kg is toch korte golf?
zenden jullie dan uit op 27mc?

Lees eerst maar eens even ;)

6,3MHz lijkt er meer op!

@Hans, Das zeker niet gek, klasse man, ja dan krijg je er wel zin in. Ik stuur je wel even een mailtje met het email adres van Jaroslav, hij zou jou ook nog een berichtje sturen.

@Sparks:Er staan verschillende yeasu 7700 ontvangers op m-plaats,zelfs eentje voor 50 euris maar daar mankeert wel wat aan,maar je weet nooit.Heb zelf ook zon 7700 in de woonkamer staan en werkt zeer goed,heb er toen 150 voor betaald met losse tuner erbij.Die sk 050 is er geloof ik al weer af,mooiii spul he!
Oja,kenwood ontvangers gaat ook goed,alleen de R 2000 beviel hier niet zo,kun je beter de 1000 pakken.Heb zelf nog een R 300 staan,ontvangt zeer goed maar is analoog en dat is soms wel lastig.

[Bericht gewijzigd door saturnus op ]

Op 4 januari 2007 11:02:36 schreef Henry S.:
Deel 10 alweer van Rob's kruistocht naar meer actie op de kg.

Vervolg van http://www.circuitsonline.net/forum/view/41271/31

Koude winteravonden, al zou je dat nog niet zeggen... wel tijd voor warme muziek. ;)

Henry ! Het is deel 11 :+

Je raakt de tel toch zo langzamerhand kwijt!
Al die info,mn hoofd staat bol(of was dat al?)
Toch zijn er niet veel stations bijgekomen via dit forum,een stuk of 3 denk ik?
Vooral de antennes plaatsen is een probleem denk ik.
En het zelfbouw gebeuren valt me ook enigzins tegen met zoveel techneuten bij elkaar had ik meer verwacht.
Toch vooral lekker doorgaan!

@Tornado: 9+20 in de piek op de Yeasu hier,beetje fading,mod vind ik een beetje dof.Lok. midden vh land.

Op 4 januari 2007 14:39:58 schreef Tornado:
nu even op 6300

Hier gemiddeld nu S8, pieken van S9+5db. inderdaad at fading en storing. Nu valt het met de doffe muziek wel mee hier, maar een jingle die ik hoorde was wel dof.

Op 4 januari 2007 14:45:43 schreef saturnus:
@Tornado: 9+20 in de piek op de Yeasu hier,beetje fading,mod vind ik een beetje dof.Lok. midden vh land.

bedankt voor het raportje

Op 4 januari 2007 14:41:53 schreef saturnus:

Je raakt de tel toch zo langzamerhand kwijt!
.......En het zelfbouw gebeuren valt me ook enigzins tegen met zoveel techneuten bij elkaar had ik meer verwacht.
Toch vooral lekker doorgaan!

Ja mijn prive situatie laat het steeds niet toe om zelf wat te bouwen, plannen en spullen genoeg. Had gehoopt deze vakantie wat meer te solderen maar komt er nog niet van helaas..

Op 4 januari 2007 14:39:58 schreef Tornado:
nu even op 6300

Deze plaat Disco/Funk - stay the night ? klinkt beter als de vorige , goed signaal S9 +10 db max, snelle fading.

hoi vincent ok bedankt iets meer midden en hoog

@ORN,ja hier net zo...van alles op de schap liggen,t moet alleen nog ff in elkaar gezet worden....ach komt wel een keer.
@Tornado,mod is nu beter,leuke italo mixjes! Heb zelf ook nog een stapel van zulke maxis liggen.En van die mix elpees meegebracht van vakantie,leuk voor de heb.

Op 4 januari 2007 14:55:27 schreef Tornado:
hoi vincent ok bedankt iets meer midden en hoog

Modern Praten...! Nu S9 +30 Db , lekkere Bass , ik luister nog even mee !

Op 4 januari 2007 15:00:32 schreef saturnus:
@ORN,ja hier net zo...van alles op de schap liggen,t moet alleen nog ff in elkaar gezet worden....ach komt wel een keer.
@Tornado,mod is nu beter,leuke italo mixjes! Heb zelf ook nog een stapel van zulke maxis liggen.En van die mix elpees meegebracht van vakantie,leuk voor de heb.

zou het leuk zijn om ze digitaal om te zetten, Martin

Heren amateurs bedankt weer voor de info ,minuut of 10 dan ga ik de band weer verlaten

Van wie was die vette draaggolf op 6310 zonet?
Volle bak zonder fading...

dat was radio holland am draaide muziek van sky radio

[Bericht gewijzigd door Tornado op ]

Op 4 januari 2007 15:59:15 schreef Tornado:
dat was radio holland am draaide muziek van sky radio

sky radio :-(nu begrijp ik waarom ik zo gauw naar een andere zender draaide

Ai, gelukkig 'hoorde' ik alleen een stille draaggolf.