Ik ben opzoek naar een vervanger voor de 2SK184C

Kan er op het net weinig over terug vinden.

Iemand misschien een idee.

Groeten Rick...

[Bericht gewijzigd door rick_noname op (21%)]

De datasheet KLIK
1e hit in google.

Hoi Hugo, ben niet zover zo goed thuis dat ik uit de datasheet nu gelijk een goeie vervanger zou kunnen beredeneren, vandaar mijn vraag.

Begrijp hier in dat ik dus de 2sk184c kan vervangen voor de 2sk184.

Groeten Rick.

[Bericht gewijzigd door rick_noname op (19%)]

Wat is de toepassing?
De 2SK184 lijkt op een BF245B of BF245C. Let op pinning is anders.

Hoi Hugo, hij zit in de eindtrap van een denon pma1560.

Denon PMA-1560, zie ook andere topic.

Zijn hier te koop: http://pacificsemi.com stock is 0 dus je zou ze moeten mailen.

<edit>

FOR ALL NEW PARTS OR PARTS WITH NO STOCK ON HAND( ZERO STOCK)
MINIMUM INQUIRY & ORDER 100-PCS -OR-US$100 PER LINE ITEM
SUBJECT TO AVAILABILITY AND OUR FINAL CONFIRMATION

Ook geen optie dus. Daarnaast zul je de fets wel moeten matchen, anders trekt je hele amp scheef. Ik had het geluk dat ik ze uit een donor kon halen. </edit>

<edit2>
De 2SK117 ( http://www.synthdiy.com/files/2008/2sk117.pdf )lijkt me een prima vervanger, $0.18/stuk bij afname van 25 stuks (futurlec), daar moet je wel een matched paartje uit kunnen halen. <edit2>

is dat matchen nu echt zo verscrikkelijk belangrijk???

Groeten Rick...

Een scheeftrekkende eindtrap klinkt als gelijkspanning op de uitgang of vervorming. Ik neem tenminste aan dat het niet gaat om minieme verschillen tussen de kanalen.

Ik moet 2 eindtrappen opnieuw opbouwen in dit geval. Mijn vraag in dit geval van is het echt heel duidelijk hoorbaar, of praten we over verschillen die niet hoorbaar zijn, maar wel meetbaar.

Het was wat zoekwerk (alles in 1 topic houden en positienummers geven was simpeler), maar ik heb even gekeken. Gezien de schakeling vermoed ik dat de eventuele risico's groter zijn dan alleen maar hoorbaar, maar ik weet te weinig van versterkerschakelingen om met zekerheid te kunnen zeggen dat je ook met dat risico te maken gaat krijgen.