The Great Internet Migratory Box Of Electronics Junk

Lucky Luke

Golden Member

Tidak Ada had interesse in de kleine box, maar wat groter/zwaarder spullen, dus misschien heeft hij ook wel interesse in de grote box? (Hij staat alleen niet op de box request lijst van de wiki)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Eventueel mag de grotere doos ook wel lang mij komen. Ik heb nog wel een paar dingen die erin kunnen. Deze kon ik namelijk niet kwijt in de kleine doos.

De kleine doos is net weer onderweg naar België.

Mocht hij mijn kant op kunnen komen mail me dan even. Dan stuur ik je mijn adres gegevens.

Tidak Ada

Golden Member

Wat ik opnoemde past in de kleine box en is niet te zwaar (tenzij iemand er z'n vislood heeft bijgestopt >:) ).

Grote box moet ik nog bekijken of ik daar wat voor heb.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik heb een afspraak gemaakt met Allround, de box wordt binnenkort overgedragen.

maartenbakker

Golden Member

Mooi, hij is dus nog op gang :)

Ik zou het ook wel leuk vinden als de huidige of een van de volgende ontvangers er weer eens een inventaris van maakt (zie mijn voorbeeld van lijst in tekst) of eventueel foto's. Of iets schrijft over 1 of meer voorwerpen zoals dat ook in de aanbevelingen staat trouwens.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

BoxLog: Gisteren heb ik de doos bij Danny opgehaald. Hij is best wel zwaar. Vandaag of morgen maak ik even tijd om in de doos te kijken wat ik eruit ga halen en wat erin terug komt.

Lucky Luke

Golden Member

Allround, het boxlog van de grote box staat hier, op de tgimboej wiki. :)

(Eventueel wil ik die ook wel voor je bijwerken, mocht je daar geen account hebben)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 25 januari 2012 13:22:38 schreef Allround:
Vandaag of morgen

Of overmorgen, of de dag daarna... ;)

Nog nieuws?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

@Lucky Luke
Tja de druktje en tijd. Morgen moet het echt gaan lukken om in ieder geval een foto te maken. Het was [VUL ZELF EEN GELOOFWAARDIGE SMOES] dus nu moet het echt gaan lukken.

Zou je voor mij de boxlog willen doen. Ik heb namelijk geen account.

@ALL
Ik heb al wel door de doos gekeken. Maar nog geen selectie gemaakt van de spullen die eruit en erin gaan.

Wel ben ik benieuwd of iemand het na mij wil ontvangen. Zelf ophalen kan op een paar plekken. Regio Zwolle of regio Bergum. Verzenden kan wel maar ophalen/afleveren is leuker.

Dus indien iemand zich geroepen voelt reageer dan even. Vermeld ook even welke interesses je hebt en dan komen we wel in contact.

Lucky Luke

Golden Member

Boxlog op wiki aangepast.

In de Box request lijst kun je vast wel iemand vinden. Volgens de richtlijnen hoor je ook via die box request lijst te werken en contact op te nemen, immers, de mensen die zich aangemeld hebben houden niet dagelijks dit circuitsonline topic in de gaten. (Bovendien kun je dan zelf een "Worthy recipient" uitkiezen)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Hier dan eindelijk de lang verwachte en steeds beloofde foto's

http://www.uploadarchief.net/files/download/img_2452.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/img_2451.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/img_2450.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/img_2449.jpg

De inhoud is heel divers. Zoals je in de vorige posts al hebt kunnen lezen. Voor mij zelf heb ik er niet veel uit gehaald. Twee LCD displays, twee multiturn dails en een kleine print trafo.

Ik heb nog niet bepaald wat ik er in ga doen om dat ik dat ook wil laten afhangen van de persoon of personen die de doos na mij in onvangst willen nemen. Als ik zo door de lijst met ontvangers loop die ik niet direct iemand op mijn route.
Dus als iemand in de buurt van Zwolle of richting Bergum A32, A7 zich wil melden dan kunnen we wat afspreken.

Nog geen ontvanger kunnen vinden en er heeft zich ook nog niemand gemeld. Ik heb de lijst van aanvragers genomen en gaan mailen. Hiermee ga ik nog even door tot ik iemand gevonden heb.

EDIT:
@Lucky Luke: de reden van doorstrepen is inderdaad dat je in deze ronde de doos al een keer hebt ontvangen. Als de rest echter zo moeilijk te contacteren is dan kan het maar zo zijn dat je de gelukkige al weer bent.

De lijst met ontvangers:
Lucky Luke
Jelmer Wagenaar
PD0WM
Raz-
ElectroKim
SquantMuts
Sprite_tm
Tommyboy
Technojunk
Basz
Mike de Landgraaf
Hack42
jovak
Riktw
Roland van Leusden
Allround
Maarten Bakker
Sunny
willyp
Rcatz

[Bericht gewijzigd door Allround op zondag 12 februari 2012 21:38:23 (20%)

Lucky Luke

Golden Member

Waarom sta ik doorgestreept? Ik wil graag wel op de lijst van potentiële ontvangers blijven staan. (Niet per se voor deze ronde, ga eerst de rest van het lijstje maar af, maar ik wil 'm zeker nog wel een keertje.)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Allround, hoe is de voortgang? (Als het goed is zit _danny_ als verzender je ontzettend te pushen 'm door te sturen)

Die kleine box schiet lekker op, maar deze heeft blijkbaar wat meer voeten in de aarde...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Da's traditie zeker? ;) Ik geloof dat hij voor mij nu te ver weg staat om vlot te trekken :P

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ik (PD0WM) heb hem ook al gehad na Lucky Luke. Streep mij voorlopig dus ook maar door.

@maartenbakker
JIJ bent de gelukkige. Mail even je adres en wensenlijst.

P.S. Ik heb een aantal mensen gemaild maar geen reactie gehad. Dus helaas gaat hun beurt nu even voorbij.

maartenbakker

Golden Member

Ik heb je gemaild. Opzich is het ook geen ramp voor de box als het groepje zo nu en dan wat kleiner is of de omloop wat sneller, zolang hij maar wat op gang blijft, denk ik.

Alvast eens denken wat voor goodies ik nog kwijt wil.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op woensdag 22 februari 2012 02:05:02 (14%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

Op 22 februari 2012 01:53:56 schreef maartenbakker:
Opzich is het ook geen ramp voor de box als het groepje zo nu en dan wat kleiner is of de omloop wat sneller, zolang hij maar wat op gang blijft, denk ik.

Of trager ;). Verder eens.

Hoe is de status nu?

Hij mag ook wel 's bij mij langs :) (Maar kies gerust zelf een ontvanger, ik fungeer wel als achtervang. Wil 'm graag een keer hebben maar heeft geen haast)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Jij bent de volgende, zodra ik hem binnenheb... Nog niets mogen ontvangen helaas :( Allround?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
maartenbakker

Golden Member

Hij stond vanochtend op kantoor op me te wachten. In de loop van de volgende week hoop ik wat inhoud te vervangen, dus de week daarna gaat hij richting Lucky Luke.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

Ha, leuk :D (en neem je tijd, want ik heb binnenkort toetsweek en dus liefst daarna pas de box ;))

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Ik zag zo snel wel dat de sattelietontvanger en bijbehorende reserveprint eruit waren. Wordt het door jou of volgende ontvangers op prijs gesteld als ik er weer zoiets in doe (heb er nog een paar) of liever wat minder groot spul?

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 16 maart 2012 23:43:10 (13%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

Ik heb nog geen idee wat ik eruit ga halen, ik ga voor de verrassing :) Zolang je wat ruimte laat dat ik er ook wat bij kan stoppen vind ik het best. Als het maar voor iemand bruikbaar is kan alles erin, en blijkbaar viel die satellietontvanger bij iemand in de smaak.

(Ik moet maar 's een lijstje gaan maken van wat ik eventueel kwijt wil)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
maartenbakker

Golden Member

Ik ben nog druk bezig de tijd te nemen ;) Is de toetsweek al voorbij? Dan gooi ik er wel even een mailtje tegenaan.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."