The Great Internet Migratory Box Of Electronics Junk

Mail gehad en beantwoord. :)

Edit: 15-8, doos ontangen morgen eens kijken wat er in zit.

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op woensdag 15 augustus 2012 21:53:01 (53%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Lucky Luke

Golden Member

Box ingepakt, van verzendlabel voorzien en dichtgeplakt.

Decadebox erin, en nog 1 van die megaelco's eruit.

EDIT: maar versturen wordt morgen.
EDIT2: verzonden.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

BOX Update Nederland:

Dit zat er allemaal in:
http://www.fotoarchiefje.nl/Share/index.php?dir=CO/Fotos/&file=P1020107.JPG

Dit Haal ik er uit:
http://fotoarchiefje.nl/Share/index.php?dir=CO/Fotos/&file=P1020214.JPG
De Decade Box Echt een mooi ding!
Een kastje voor mijn nieuwe Pieper.
Een Flits lamp voor in de flitser van mijn alarm centrale die al een tijdje defect is.
Een speciale condensator. Niet echt een toepassing voor maar vind hem zooi mooi op gebouwd dat hij een speciaal plekje krijgt.

Dit gaat er in:
http://fotoarchiefje.nl/Share/index.php?dir=CO/Fotos/&file=P1020213.JPG

2 HD44780 4x16 displays van Niels.
4 25P female connectors met behuizing
1 24V 1.1 A Mean Well voeding.
2 433mHz antennes van mijn oude cameravideozenders.
Een aantal kokers met verschillende ic's zowel DIP als SMD

Ik zal nu de volgende contacten die de box willen hebben ik geloof dat dat Allround en Elektitus de gegadigde waren. Ik zal eerst Allround contacten omdat deze had aangegeven dat hij de box eind deze maand wel wou hebben.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
haasje93

Golden Member

Op 27 augustus 2012 20:09:52 schreef Tinus016:

De Decade Box Echt een mooi ding!

ja mooi he, hij komt bij mij weg ik had er twee.
dus ik dacht dat is wel mooi voor in de box
het is een echte philips
veel plezier ermee.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Lucky Luke

Golden Member

Ojee, als vorige verstuurder had ik achter Tinus aan moeten jagen, maar ik ben dat een beetje vergeten...

Tinus, staat dat ding niet vreselijk in de weg? >:)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Nu de vakanties grotendeels voorbij zijn, wil ik die Eland ook weer eens onder de aandacht brengen.

Zie hier:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/1402796#1402796

Waar kan hij heen ?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Update:
Box is verstuurd naar Elektitus
en heeft deze reeds ontvangen. binnen kort zal er vast wel een box log komen.

* Tinus016 heeft lichte spijt dat hij de regen sensor niet uit de Box heeft gehaald

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op vrijdag 14 september 2012 22:32:53 (18%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Ik heb inderdaad de doos ontvangen en al door de inhoud gestruind. Ben alleen nog niet hlemaal zeker wat ik er uit zal halen maar in het weekeinde neem ik die beslissing wel. Wat ik er in wil stoppen wil ik een beetje laten afhangen van de volgende ontvanger. Dus wie de doos wil mag het zeggen.

Even een kick, ik weet nog steeds niet aan wie ik de doos moet gaan sturen. Ik wil graag rekening houden met de volgende ontvanger om er in te doen wat voor haar/hem bruikbaar is. Ik verwacht zoveel reakties dat ik moet gaan loten.

Lucky Luke

Golden Member

Hier is een lijstje, en ik dacht dat Alround wel interesse had.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Helaas Lucky Luke, Alround heeft geen belangstelling meer. De rest van het lijstje is niet bereikbaar of heeft de doos al gehad voor zover ik dat met de papieren lijst kan nagaan.

Dus een nieuwe oproep:

Wie wil de doos met ontzettend veel mooie elektronica.

maartenbakker

Golden Member

Er is geen probleem met nog een keer rondgaan (niet te vaak; dan wordt het saai). Maar er heeft zich een kandidaat aangediend zie ik :)

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op dinsdag 2 oktober 2012 18:58:52 (77%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

En mail gestuurd.

Verder is het wel vast handig te weten wie de volgende is :)

Lucky Luke

Golden Member

En, hoe is het nu met deze box?

Heb je 'm inderdaad gehad Theuno?

De volgende mag je zelf kiezen, btw. (En daar moet je snel mee zijn, anders is Tidak Ada je voor met eland >:))

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Die is hem nog niet kwijt, maar brengt hem zo mogelijk volgende week naar guidob.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Als iemand nog een doos kwijt moet stel ik me weer beschikbaar.
Is al weer effe geleden dat ik er een heb gehad :)

Tidak Ada

Golden Member

@riktw :
Ik zal hem naar je sturen als guidob niet doorgaat.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

ik heb de doos nu in mijn bezit ik post later nog details
wie wil hem na mij hebben.

Zo, nog even een logje. Het ding doorsturen had even een hogere prioriteit.

Dit zat erin: (de telefoon niet)
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2020.36.59%20%28800x600%29.jpg

Dit gaat eruit:
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2020.37.37%20%28800x600%29.jpg
Een paar IC's, wat ferriet, een beetje draad, smd ledjes, tulp connectors en een power connector.

En dit erin:
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2021.10.02%20%28800x600%29.jpg
Een MSP430 launchpad, voor iemand die eens iets wil doen met een leuke microcontroller. Wat speciale crystallen, een rogerpiep printje en een converterplug.

Veel meer plek was er niet, het is nu een ware puzzel om die doos weer in elkaar te zetten :)

Lucky Luke

Golden Member

Ha, leuk, fototjes :)

Die powerconnector is nog een netfilter ook trouwens, ik heb er ook zo een uitgehaald.

Vergeten jullie trouwens het boxlog op de wiki (voor nerdeland) niet? (Ik heb 'm nu bijgewerkt maar had even niet door dat Theuno nog tussen Elektitus en bambiks de boks gehad had)

Eland heeft ook een wikiboxlog.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Ik heb me er even niet mee bemoeid, maar hoe is nu eigenlijk met de TGIMBOEJ?

Bambixxx, heb jij 'm nog steeds? (En de small migratory box, die ook?)

En waar is de Eland?

Op 31 oktober 2012 23:28:42 schreef Tidak Ada:
Die is hem nog niet kwijt, maar brengt hem zo mogelijk volgende week naar guidob.

Voorstel:
Omdat een ongedefinieerd einde van het tgimboejproject toch niet handig is (Dan blijft zo'n box ergens staan, blijkt), stel ik voor de boxen te laten eindigen op de CO stand in Rosmalen. De nog bruikbare, leuke spullen kunnen dan verkocht worden ten behoeve van CO en de rest kan weg.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Hadden we, dacht ik, al afgesproken :)

Vandaar geen mededelingen meer gedaan.

Jammer dat het project door het dumpen van té junky junk een stille dood is gestorven; de verzendkosten blijken te hoog om op deze manier door te gaan.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †