geen dubbel account.
werk samen met collega op 1 pc die had co openstaan.
had te laat door dat ik onder zijn account werkte.
excuus daar voor.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
.. en beiden elektromonteur met als hobby sportduiken en PICs en als klap op de vuurpijl dezelfde geboortedatum?
Je zult elkaar maar treffen!
Heren modurators.
Mijn tweeling broer cq collega,zoals wij elkaar noemen,is uitgelogd op het forum en u zal hem niet meer terug zien.
Dit zelfde geldt ook voor mij.
Wij zijn met ons hobby bezig en weten niet alles.
We willen dan niet worden afgezeken door mensen die zich beter voelen dan andere.
Voor de rest dank ik iedereen die mij heeft geholpen wens ik iedereen een gezond 2016.
Groet.
Euh ik gebruik al paar jaar met volle tevredenheid een PicKit3, samen met Proton en volgens de handleiding van Frits (picbasic.nl), was ik in 15minutjes vertrokken!
En tot nu toe heeft ie me nog nooit in de steek gelaten.
Ik programmeer rechtstreeks vanuit Proton, duurd max 30 sec en zeurt nooit over firmware...
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Als je altijd dezelfde pic type gebruikt valt het inderdaad mee met het firmware laden. (30 seconden is trouwens wel erg lang...
)
Op 29 december 2015 18:47:01 schreef hobby.bob:
We willen dan niet worden afgezeken door mensen die zich beter voelen dan andere.
Er wordt niemand afgezeken. Het is gewoon niet te volgen als de een vragen stelt, en de ander dan antwoord geeft. Daar wordt het nogal een wazig topic van...
Op 28 december 2015 23:17:15 schreef divemaster_w:
geen dubbel account.werk samen met collega op 1 pc die had co openstaan.
had te laat door dat ik onder zijn account werkte.
Een collega met dezelfde voornaam en dezelfde geboortedatum, en altijd op dezelfde PC...
Mijn tweeling broer cq collega,zoals wij elkaar noemen,is uitgelogd op het forum en u zal hem niet meer terug zien.
En vervolgens ineens een tweelingbroer met dezelfde naam... Waarom maak je zelf de verwarring groter?
Hoe 'jullie' elkaar noemen weet we op dit forum niet... en maakt het verhaal niet echt geloofwaardig.
Het hobby.bob account is voorlopig op slot.