heb de tv nu 2jaar,ik heb de tv vannacht uit gedaan,vanmorgen doe ik de tv aan hoor wel geloud maar geen beld wie kan mijn helpen

Techwood is VESTEL lees de garantievoorwaarden en ga terug naar de winkel of breng het toestel ter rep aan bij ELESCO Heteren

elesco is in heteren en ik kom uit haarlem,

Toch is dat het adres waar je je beklag KAN doen.
Vestel toestellen hebben doorgaans een LG panel.
Vestel heeft een streng beleidt alleen ELESCO mag ze herstellen (gelukkig maar)

hoe zit het de kwaliteit van vestel lcd/plasma's?
experts mopperen vaak op de crt's van hun(en ook wel terecht).

VESTEL is ..........TROEP kan je van alles tussen zetten niet doen gewoon niet kopen service is bagger van die gasten willen alles zelf doen bij ELESCO geen ondersteuning niets waar dus niemand bij gebaat is.
Verder laat ik me er niet over uit.

we hadden nog eens een dergelijk bedrijf de fa acson in mijdrecht.een aantal jaren geleden kregen wij een harman kardon reciever ter reparatie waar een paar lampjes van defect waren toen wij die wilden bestellen werd ons de verteld dat zij geen onderdelen leveren en dat wij het toestel maar naar hun moesten opsturen. dan werd er meteen een volledige servicebeurt voor veel geld uitgevoerd.leg dat de klant maar eens uit zo van mijn rechter voorlamp van mijn auto is kapot nou dat wordt dan meteen een 20000km
beurt.

Op 8 december 2007 20:32:16 schreef TV Don:
VESTEL is ..........TROEP kan je van alles tussen zetten niet doen gewoon niet kopen service is bagger van die gasten willen alles zelf doen bij ELESCO geen ondersteuning niets waar dus niemand bij gebaat is.
Verder laat ik me er niet over uit.

je werkt tog toevallig niet bij een vestel concurrent :P:P

Misschien als ze echt zo slecht zijn is het beter voor een nieuwe plasma te gaan, maar dan geen vestel, maar bijv. een panasonic, anders heb je zoveel geld in een reperatie gestoken gaat ie na een jaar weer kapot

Ik werk bij een groot service bedrijf voor bruingoed en computers en nog wel wat meer.
Concurrentie van ELESCO nee niet echt.
Het gaat hier om: ik had een Keer een vestel met defecte voeding en kwam daar niet echt verder mee (buiten garantie)
De support van hen liet te wensen over gewoon NUL.
Eerder had ik hen al een tip gegeven wat betreft het herstellen van die voedingen en dan is dat je dank.
Misschien word je als partikulier keurig daar geholpen ik zou het niet weten dus wat dat aangaat mag ik de eerdere uitdrukking niet gebruiken.
Blijft het een feit dat VESTEL en TECHWOOD en nog wat van die GAMMA merken gewoon niet best zijn.
TOSCHIBA heeft een tijdje VESTEL gebruikt en is daar gelukkig mee gestopt en maakt nu weer goede producten met een goede ondersteuning dus zo kan het ook want als TD ben je een verlengstuk toch?
Die andere Turkse fabrikant BEKO maakt zonder meer veel betere producten al is misschien niet iedereen het me me eens .
Onderdelen zijn van BEKO (oa gebruikt in div GRUNDIG) goed te verkrijgen maar nu maak ik reclame en dat mag niet.
Klanten moeten gewoon kopen wat ze willen vinden ze een vestel een goed beeld geven dan moeten ze dat doen de prijs /kwalitiets verhouding is er naar.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (14%)]

vanochten dacht ik,nog een keer de tv aan doen misschien kom de wel aan.tv aan gedeen en opeens werkt de weer,ik ben zoooooo blij dat ik geen geld uit geven om te laten maken

bedank vor uillie advies

Dat is wachten op de volgende keer.

@Iedereen: Kunnen we ontopic blijven?

Om dan toch nog maar even off-topic te blijven, wie koopt er nou Pechhout, dat is toch vragen om moeilijkheden!
>:) >:) >:) >:)

Groetjes Hans.