Hallo allemaal,

Mijn vraag is of je 2 vpn tunnels door dezelfde poort kunt laten lopen? Vpn A gaat naar accespoint A.
Vpn B naar accespoint B, waarbij de accespoints beide in hetzelfde netwerk zitten maar de vpn tunnels vanaf verschillende netwerken komen. Vpn A draait al, maar kan ik vpn B dan dezelfde poort laten gebruiken als A?

Maar waarom zo je dan dezelfde poort willen gebruiken?

Waarom zou je überhaupt vpn B dezelfde poort willen laten gebruiken als vpn A, terwijl dat de boel nodeloos ingewikkeld maakt, áls je het al aan de gang zou kunnen krijgen?

Dat verdient inderdaad wat nadere uitleg. De internet verbinding wordt daarvoor geleend van de buren. Die gebruiken zelf ook een vpn,maar ik kom ze een beetje moeilijk aan de veren voor het openzetten van een poort. Om het voor mezelf dan wat makkelijker te maken dacht ik het zo te kunnen doen. Poort 1723 is open en 443 ook. Die zullen waarschijnlijk in gebruik zijn en als ik er gewoon bij door kon met mijn vpn zou dat mooi geweest zijn. Zoals ik hier lees, kan dat dus niet zonder meer en ongestraft.

Ik mis even de link met elektronica. Dit is meer een onderwerp voor Tweakers.net.

Slotje.