ALLelectroNIX

Dit topic is gesloten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Steffen

knipperdeknip

[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 30 maart 2020 15:16:11 (88%)

mel

Golden Member

Dit is meer voor vraag en aanbod...
We hebben al zoveel (onnuttige) reclame... :S

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

aangezien alle datasheets, theorieboeken, manuals en andere zaken overwegend in het engels zijn, is het gemakkelijk dat de video-tutorials ook in het engels zijn.

sorry, dubbelpost

[Bericht gewijzigd door anne2 op maandag 30 maart 2020 12:35:26 (88%)

@anne2, dat hangt er vanaf. Ik kan Engels heel vlot lezen, maar gesproken Engels is wat anders. Dat hangt er maar helemaal van af hoe duidelijk en hoe snel er gesproken wordt.

Arco

Special Member

Als je het alleen in 't Nederlands doet, ben je wel heel beperkt qua publiek. (Nederland is tenslotte een postzegellandje qua formaat... ;) )
(het halve beeld vullen met een zinloos filmpje van jezelf vind ik ook altijd storend: het leidt alleen af en voegt niks toe)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Thevel

Golden Member

En de beeldkwaliteit is ook nog eens belabberd, het beeld is wazig, het lijkt alsof de lens beslagen/vuil is...

maartenbakker

Golden Member

Niks mis met Nederlands! Engelstalige kanalen zijn er meer dan genoeg.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Niks mis met Nederlands!

Inderdaad. En met zo'n twintig miljoen Nedertalers zijn we helemaal geen klein taalgroepje in Europa, eerder een stevige middenmoter.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Op 30 maart 2020 14:03:11 schreef Thevel:
En de beeldkwaliteit is ook nog eens belabberd, het beeld is wazig, het lijkt alsof de lens beslagen/vuil is...

Mijn beeld is idd wazig en slecht in mijn 1e en 2e video.. Dat komt omdat ik het heb opgenomen met mijn (zeer) oude webcam. Voor mijn 3e video heb ik gebruik gemaakt van mijn gsm, het is een enorme verbetering :)

Sine

Moderator

Persoonlike sites, blog, vlogs, enz promoten is co niet het platform voor.

Als je zoiets wilt doen neem dan contact op met onze webmaster Jeroen

Dit topic is gesloten