dat vindt ik niet normaal dat ik zo'n antwoordt krijg
ik vraag toch maar aleen hoe ik die in werking kan stellen
en wat ik daar voor nodig heb wat ik gevraagd had
zie hieronder wat er geantwoordt wordt daar ben ik niets mede ik moet geen Fakturatie of geen LP of CD en andere onderandere Boeken of tijdschriften doen
Gr
shiptronic
Golden Member
Gepost zaterdag 8 augustus 2009 15:35:10Als je software zoek voor een voorad systeem, kijk eens naar ADB+, zit complete magazijn vooraad in met barcodes + evt foto's van de onderdelen.
je mag hem gratis proberen en gebruiken tot 200 formulieren, maar gezien je toch geen facturen gaat maken, veel plezier er mee
download vind je hier : http://www.monicom.nl/ www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
Henry S.
Moderator
Gepost zaterdag 8 augustus 2009 16:31:40quote:
Op 8 augustus 2009 13:25:58 schreef Rapperder:
Henry S.bedankt voor uw antwoordt wat bedoelt gij met ik zie de link met CO niet zitten
Circuits Online is niet bedoeld als softwareforum voor bestaande apparatuur. Dat is meer voor een computerforum, maar daar zullen ze verwijzen naar een driver. De software zit geintegreerd in voorraadsoftware, zoals ADB+.
Dus daar mee heb je wat CO betreft genoeg informatie.
Stand alone BAR-code software ben ik nog nooit tegen gekomen. Een BAR-code scanner is voor een PC/computer een invoer apparaat net zo als een toetsenbord.
Stand alone software voor een toetsenbord is er ook niet, wat zou het dan moeten doen.
Een BAR-code scanner wordt door een software pakket als invoer apparaat gebruikt. Software voor magazijn voorraad beheer is daar een mooi voorbeeld voor.
Verder is CO een elektronica forum, vragen over software paketten die niets met elektronica te maken hebben, zoals Word, Windows XP/Vista e.d. horen hier dus niet thuis. Daar is Tweakers voor.