Door vreemde vraagen van klanten ben ik nu maar eens gaan reageeren op deze site. Maar als er dan iemand komt met meer verstand van zaaken sluit men gewoon t forum. zegt genoeg denk ik. ps ik werk niet voor particulier alleen ontwikkeling.

Hulde dat je hier komt reageren, denk alleen dat de meeste problemen komen door hoe je reageert (niet laten zien dat je wat weet, vage antwoorden) en waarop (oude koeien uit de sloot trekken). Lees een tijdje mee, lees de faq en je kan je nog best op je plaats gaan voelen.

P.S. Wat gesloten werd heet een thread, geen forum. En ze werden gesloten omdat jij de rode tekst niet gelezen had maar toch moest reageren. Daar zijn moderatoren voor, anders werd het een teringbende.

En dit hoort thuis in "Algemene elektronica"?

Is het echt heel erg als ik niet begrijp waar het hier over gaat ?

Zoek de topics waar LPG Fan heeft gereageerd en je weet 't ;)

Capt501, dat is niet erg. Denk ik.

lpg fan, je reageert op stokoude topics.
Het is niet zo zeer dat je kennis in twijfel getrokken wordt, dat is ook zelden een reden dat een topic gesloten wordt.
Overigens denk ik dat je dit soort topic´s beter kunt zetten in de Site Feedback zone.
Wellicht verstandig om eerst de faqs te lezen over hoe het op dit forum eraan toegaat.
Dan zul je zien dat je je niet kwaad hoeft te maken omdat een adequate mod geheel volgens de regels gehandeld heeft.

Op 27 november 2009 11:59:12 schreef lpg fan:...Maar als er dan iemand komt met meer verstand van zaaken...

Van meer verstand van zaaken heb ik niks gemerkt. Da's niet lullig bedoeld, de topics waren gewoon dicht voor je iets zinnigs kon melden omdat het nou eenmaal antieke topics waren, of omdat je onvriendelijke dingen zei over mensen die bewezen verstand van zaken hebben zonder verder iets nuttigs toe te voegen.

Op 27 november 2009 11:59:12 schreef lpg fan:...sluit men gewoon t forum...

Bij deze dus maar weer.