Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
ik heb het hele internet afgezocht en dit is toch echt de beste site die ik ben tegengekomen. slijmslijm. ik doe bijna alles (wat electronica betreft dan he
) via het internet...want er zijn nogal wat vooroordelen tegen meisjes en die heb je via het internet gelukkig niet. Toen ik een oude autoradio wou gaan inbouwen en wat benodigdheden bij de mediamarkt ging halen keek de verkoper me maar vreemd aan. Ik zou het veel beter kunnen LATEN doen. Nou dan moest ik op zijn minst maar mn vader vragen om hulp. Oh was die er niet? nou dan moest ik maar bellen als het niet lukte ofzo...
Mannen: meisjes (ja zelfs die met strikjes in hun haar) zijn wel heel schattig ja maar niet dom hoor!! onthou dat maar....
ik dwaal een beetje af geloof ik (frustraties he) naja keep up the good work enzo he en wees lief tegen meisjes. 
cool dat je dat allemaal kunt kun je ook iets met micro controllers??? ik nie k'heb het op deze site gelezen, maar als ik ook maar een schakeling met IC's wil maken mislukt het altijd
misschien kun je me helpen????? 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Heeey, welkom op CO.
Ik heb erg blij dat je de site hebt gevonden en nu ook een member bent.
Btw, ik ben altijd aardig 
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op ma 02-09-2002 14:34:49 schreef Bastiaan:
Btw, ik ben altijd aardig
slijmbal 
maar eveneens welkom hierzo, hier maakt het niet uit of je man en vrouw bent, een ding geldt hier: je moet van de elektrotechniek houden 
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op ma 02-09-2002 22:14:47 schreef Jeroen Boere:
[...]
slijmbal
maar eveneens welkom hierzo, hier maakt het niet uit of je man en vrouw bent, een ding geldt hier: je moet van de elektrotechniek houden
COOOL volgens mij de eerste vrouwelijk co'er 
welkom,
greetz mitty
Rob Keij
Honourable Member
Oh,
ben je een meisje/vrouw dan, dat had ik even niet gezien. ik wou dat mijn meiden (dochters) wat meer in de electronica geintereseerd zouden zijn, maar helaas......
Ze zeuren alleen dat ik te hard werk, ik snap er niets van.
succes,
Rob (M)
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
MiTcHeLL
zie je nou wel dat co nog een beetje SPANNEND is
:P
enne pixie kom je toevallig uit Rotterdam ?
[Bericht gewijzigd door MiTcHeLL op ]
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
nee ben ik het enige meisje hier??? (ik ben 20, officieel volwassen maar nog echt een meisje hoor) Ik vin het echt vaag dat meisjes maar magertjes vertegenwoordigd zijn op dit gebied. Ik studeer zelf in delft...geen electro...maar daar zie je ook maar weinig meisje bij electrotechniek (zoals bij wel meer technische studies)
Ik vind het overigens helemaal niet zo erg om tussen de "mannen" te zitten hoor, maar misschien verdwijnen die vooroordelen wel wanneer en ook es wat meer meisjes zijn.
p.s. ik woon vlakbij rotterdam ja.
Op di 03-09-2002 15:37:36 schreef Pixie:
nee ben ik het enige meisje hier??? (ik ben 20, officieel volwassen maar nog echt een meisje hoor) Ik vin het echt vaag dat meisjes maar magertjes vertegenwoordigd zijn op dit gebied. Ik studeer zelf in delft...geen electro...maar daar zie je ook maar weinig meisje bij electrotechniek (zoals bij wel meer technische studies)
Ik vind het overigens helemaal niet zo erg om tussen de "mannen" te zitten hoor, maar misschien verdwijnen die vooroordelen wel wanneer en ook es wat meer meisjes zijn.p.s. ik woon vlakbij rotterdam ja.
Mannen ? *sgater*
I.i.g. zonder geslijm, welkom 
Grtz
Antoine
(Woont niet in Rotterdam)
Ik MOEST hier ff op reageren,
een vriendin van mij studeert WEL E is net begonnen in R'DAM en zeis daar idd het enige meisje
Zelf studeer ik E (3e jaars nu alweer) in Breda en hier zie je er ook niet zo veel rondlopen, dus tja idd het is erg dun bezaaid met vrouwelijke personene in de E, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen . In tegendeel
Groetjes
Sven
Bonjour!
Hierzo een meisje dat wel Elektrotechniek studeert!!! Ben nu eerstejaars, maar idd wel enigste meisje voor Propedeuse Elektrotechniek. Snap dat niet hoor, waarom gaan al die meiden naar de Pabo?! (of ander sociale opleidingen?)
liefs, Rieneke
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op wo 04-09-2002 15:35:22 schreef sytse:
Hey, nog een vrouwelijke CO'er![]()
![]()
![]()
Een invasie!!!
Wat zijn de favoriete takken van de elektro volgens de vrouwen?
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
MiTcHeLL
Op wo 04-09-2002 12:38:08 schreef Rieneke:
Bonjour!Hierzo een meisje dat wel Elektrotechniek studeert!!! Ben nu eerstejaars, maar idd wel enigste meisje voor Propedeuse Elektrotechniek. Snap dat niet hoor, waarom gaan al die meiden naar de Pabo?! (of ander sociale opleidingen?)
liefs, Rieneke
hai toevallig msn ?
(sorry mod's k weet et)
Bastiaan
Op wo 04-09-2002 17:45:13 schreef MiTcHeLL:
[...]
hai toevallig msn ?
(sorry mod's k weet et)
Dus dan mag het meteen? 
Ga lekker je gang alleen je kunt misschien beter zoiets doen via de mail. Die staat ten slotte in het profile. Alleen volgensmij is het wel de vriendin van "High met Henk".
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op wo 04-09-2002 17:57:37 schreef Bastiaan:
[...]
Dus dan mag het meteen?
Ga lekker je gang alleen je kunt misschien beter zoiets doen via de mail. Die staat ten slotte in het profile. Alleen volgensmij is het wel de vriendin van "High met Henk".
straks krijgen we nog rellen 
maar ik vind het altijd leuk om vrouwen op het forum te zien 
Bastiaan
Op wo 04-09-2002 17:58:49 schreef Erik:
[...]
maar ik vind het altijd leuk om vrouwen op het forum te zien
[offtopic]
Erik, hoe vaak moet ik jouw nou nog zeggen dat je ze niet te zien krijgt op een forum?
[/offtopic]
sytse
Euh......
Op wo 04-09-2002 18:02:46 schreef Bastiaan:
[...]
[offtopic]
Erik, hoe vaak moet ik jouw nou nog zeggen dat je ze niet te zien krijgt op een forum?
[/offtopic]
Als het aan deze heren ligt kan dat binnenkort wel
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op wo 04-09-2002 12:38:08 schreef Rieneke:
Bonjour!Hierzo een meisje dat wel Elektrotechniek studeert!!! Ben nu eerstejaars, maar idd wel enigste meisje voor Propedeuse Elektrotechniek. Snap dat niet hoor, waarom gaan al die meiden naar de Pabo?! (of ander sociale opleidingen?)
liefs, Rieneke
verrek, en nog een dame die ik IRL ken ook joh, ff goed nadenken rieneke

lukt het met je P ?
Bastiaan
Op wo 04-09-2002 18:14:36 schreef sytse:
[...]
Als het aan deze heren ligt kan dat binnenkort wel
mmm, idd. Maar jammergenoeg voor die heren moet het aan mij liggen 
Jongens, jongens, jongens.....
Het gaat hier hetzelfde als op school...iedereeen wil bij mij in de projectgroep en aan tafel zitten....maar troost je....ik heb al een vriend!!!! (nee, niet High met Henk, die ken ik wel, net als Jeroen, maar mijn vriend heet Matthijs!)
en voor degene die toch willen msnen: rieneke.van.meel@home.nl
liefs, Rieneke