Productontwikkeling (ESP32 of Arduino of ARM)

Dit topic is gesloten

Als nieuw lid heb ik werkelijk heel erg mijn best gedaan om dit onderwerp elders op het forum te vinden. Niet dus. Mocht het er wel ergens staan, verwijs me er dan even heen. Bedankt!

Als niet elektronica kenner ben ik bezig met een WiFi/Bluetooth mini-camera project wat binnenkort opgepakt wordt door crowdfunder Indiegogo en Arrow.

Voor de technische ontwikkeling hiervan, heb ik hulp nodig van mensen die wél weten wat het verschil is tussen Ampère, stroom en Watt. Ik weet alleen dat stroom pijn doet en dat is onvoldoende om een bestaande camera (meestal gebaseerd op een ESP32 met een OV2640-lens) te tweaken naar wat ik nodig heb.

Ik heb daarom op vraag en aanbod een oproep gedaan. Mocht je iemand kennen die hieraan wil meewerken, laat me dat dan graag even weten.

Bedankt!

It Takes Two To Tango
benleentje

Golden Member

En wat is nu precies je vraag?

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Mijn vraag is of je misschien even wil lezen wat mijn vraag is.

It Takes Two To Tango

Op 1 april 2020 20:45:43 schreef Ontvinder:
...heb ik hulp nodig van mensen die wél weten wat het verschil is tussen Ampère, stroom en Watt. Ik weet alleen dat stroom pijn doet...

Daar valt pakweg >95% van de forumleden wel onder, schat ik. Maar ehm, je wilt een product ontwikkelen terwijl je 0.0 van elektronica weet? Klinkt me wat vreemd in de oren. Dan lever je zelf eigenlijk alleen het idee, of ehm...

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Arco

Special Member

Je wilt dus electronica gaan ontwikkelen terwijl je er de ballen verstand van hebt (kort door de bocht... ;) )
Kun je dan niet beter iets kiezen waar je wel iets van weet?
Een camera met wifi lijkt me een heilloze weg; daar bestaan er al 1001 (of 10.001) van vanaf een paar euro...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Sine

Moderator

Er wordt *iemand* gezocht, er staat ook een zoekertje in V&A.

Die laatste plek is ook waar dit thuishoort, niet op het forum.

Vandaar dat ik dit draadje sluit.

Dit topic is gesloten