kan iemand uitleggen hoe een zwerfkast of verdeelkast werkt ? of waar ik er info over kan vinden (op internet vind ik hoofdzakelijk koopjes en dergelijke) ?
Wat wil je precies weten hoe het werkt? Het is inprenciepe gewoon een mobiele meterkast. Er komt krachtstroom in (3fases + 0) dan komt er een aardlek, dan krachtzerkeringen naar kracht aansluitingen of 220 zekeringen fase + 0 naar 220 aansluiting.
In het kort is het (populair gezegd) niets anders dan een mobiele stoppenkast met stopcontacten...
Elke contactdoosje z'n eigen zekeringautomaat, en met ene beetje mazzel nog een aardlek voor alles.
[edit]rene was me voor. Je moet de telefoon ook niet opnemen als je zit te tikken
[/edit]
[Bericht gewijzigd door Marco69 op ]
klein is fijn
Moderator
Carla, ik zie dat je nog een topic hebt lopen over dit onderwerp, en daarin zie ik dat je nog meer vragen hebt over dit onderwerp.
Het lijkt mij een goed plan om in dat topic verder te gaan over mobiele installaties, zwerfkasten en aggregaten. Dit om te voorkomen dat we straks met 20 verschillende kleine topicjes zitten die allemaal over nagenoeg hetzelfde onderwerp gaan.
Als je wilt kan ik er dan even een iets algemenere titel aan het topic geven.
Op 5 mei 2006 20:52:05 schreef klein is fijn:
Het lijkt mij een goed plan om in dat topic verder te gaan over mobiele installaties, zwerfkasten en aggregaten. Dit om te voorkomen dat we straks met 20 verschillende kleine topicjes zitten die allemaal over nagenoeg hetzelfde onderwerp gaan.
Als je wilt kan ik er dan even een iets algemenere titel aan het topic geven.
ok, sorry. voor verplaatsen e.d. : je doet maar, geen problemen mee.