Reviews (8)

Ibanez

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook

Goede winkel geeft veel ondersteunig en hulp bij projecten.

Prijzen kunnen iets beter.

P.S. Voor service vraag gewoon of Lex er is:D

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

De prijzen zijn vrij hoog, en de kennis verschilt erg per medewerker.

Wel hebben ze alles hier en je wordt snel geholpen

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

ik ben er niet geweest ik vind tt elektronica goed

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

Ik kom hier regelmatig en vindt het een fantastische winkel als het gaat om service en kennis van de verkopers. Dit zie je niet veel meer bij winkels tegenwoordig.

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

Service is prima, heb je vragen vraag dan door vooral door. Prijzen zijn misschien wat aan de hoge kant, maar goed houdt er wel rekening mee dat kwart voor halen is 5 uur hebben (mits op voorraad). Assortiment is voldoende zeker als je een test schakeling wilt maken, na testen bouw je toch een definitieve schakeling, en dan is de stap naar SMD misschien beter.

Kennis en uitleg bij serieuze vragen zeker voldoende

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

Ik weet niet of ik in dit geval wel mag "beoordelen" maar ik heb eerlijk mijn mening gegeven.

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis

Ik kwam hier wel maar ga er niet meer naartoe omdat ik de service erg slecht vind. De prijzen zijn voldoende en het assortiment is goed, de kennis is zeer goed maar vandaaruit moet ik toch weer even naar de service verwijzen, de kennis wordt bijna nooit prijsgegeven.

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis
jooch

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht

Ik haal hier de kleine dingen vandaan, als ik aan het experimenteren ben. Wanneer ik dingen ga bouwen in het meervoud koop ik bij groothandelaren (zoals Conrad, Reichelt, etc.). De prijzen zijn namelijk erg fors bij Okaphone, als voorbeeld een TDA2040. Kost bij Okaphone 4,60, das wel erg duur voor een opamp naar mijn idee.

Service
Prijzen
Assortiment
Kennis