Hallo !
Ik heb hier een pioneer autoradiotoestel DEH-P65BT .
Ik kan op de radio volgende signaalbronnen kiezen .
Tuner , televisie , DVD speler/multiDVD speler , ingebouwde CD speler , multiCd speler , Ipod , Extern toestel 1 , extern toestel 2 , AUX 1 , AUX 2 , Bluetooth audi , Beutooth telefoon .
Er is op het toestel geen USb aansluiting voorzien zoals bij sommige toestellen vooraan .
Is het mogelijk om met wat omwegen en zonder veel geluidskwaliteitsverlies hier toch een USB stick op aan te sluiten ?
als andere modellen uit die reeks wel usb hebben dan kun je geluk hebben
de kans bestaat dat op de printplaat ruimte is voor een usb connector en in de behuizing wel een uitsparing gemaakt is aan de binnenkant ( maar niet uitgedrukt )
nu de vraag of je hem kunt selecteren... ik weet niet waar Extern toestel 1 , extern toestel 2 naar toe gaan? of misschien wel een jumper omzetten of soldeer eiland weghalen
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
MP3-speler aansluiten op AUX. Als er geen USB aansluiting in zit, dan zal er ook geen USB host chip in zitten die de stick kan uitlezen. Dat zelf doen is praktisch onmogelijk. Pak gewoon een externe MP3-speler. Zo één in stickvorm.
is de geluidskwaliteit even goed als deze van CD , want heb toch al eens gelezen dat de geluidskwaliteit vaak te wensen overlaat .
Maar misschien was dat een oud bericht.
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
De geluidskwaliteit hangt natuurlijk voor 100% af van de gebruikte MP3-speler. Uit eigen (ruime) ervaring met MP3 speler kan ik zeggen dat Sony Walkman spelers qua geluidskwaliteit de vloer aanvegen met bijvoorbeeld Apple spelers.