educatieve TV

Nadat ik dit filmpje gezien had ( zonder teveel op de presentator te letten ), begreep ik perfect hoe het laadproces werkte bij een LI-Ion batterij.
Daarom vroeg ik mij af als het niet mogelijk zou zijn om dergelijke filmpjes op deze site te verzamelen onder een nieuwe rubriek, 'educatieve filmpjes' bijvoorbeeld.

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Er staat in de rubriek "Links" al een verwijzing naar de EEVBLOG site vermeld. Hier zul je veel van deze filmpjes (en reviews, schema's en tips) terugvinden. De presentator is inderdaad wat overenthousiast soms, maar is heel goed in staat om dingen over te brengen. Ik denk dat, als je iets met dit type filmpjes wilt gaan doen, het hanteerbaarder is om een link te plaatsen in deze nieuwe rubriek. Je loopt dan alleen het risico op een dode-link, wat de moderators weer extra werk gaat bezorgen.

Groeten,
Gert-Jan

Ok, stom van mij. Ik had hier nog niet gekeken.
Hier kan ik veel uit halen om een eigen 'vedukatheek' aan te leggen.
Bedankt!

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun