hallo,
Ik heb onlangs een Philips as351h gekocht. (draagbare luidspreker). Als ik nu bv. mijn gsm op de AUX ingang aansluit, dan is het geluid van de philips lager dan als ik gwn mijn boxen van mijn gsm zou gebruiken... Ik heb de batterijen al vervangen door nieuwe en ik heb ook al een ander apparaat (ipod) aangesloten, maar het geluid blijft echt veel te stil! Weet iemand hiervan de oorzaak en hoe zou ik het probleem kunnen oplossen?
Als ik de boxen aansluit op de uitgang van de PC en alles op het luidste zet (zowel Windows en Itunes), dan gaan de boxen wel op een degelijk geluidsniveau.
Alvast Bedankt,
Transcon
M-i-c-h-e-l
Honourable Member
Ik ken het ding niet.
Maar als je het pc-volume voluit moet zetten om geluid normaal weer te geven,klopt er volgens mij iets niet.
Weet je zeker dat er in die box geen knopje/schroefje/dingetje zit waarmee je het volume kan regelen?
Is het apparaat wel in orde?
Misschien even langs de winkel gaan? (Pech als je hem via ebay gekocht heb
)
Het typenummer geeft bij uitzondering geen enkele hit op Google.
Wat zijn de specificaties ? Als de ingang +4 dB(u) verwacht ga je het niet redden.
Zelf gebruik ik gewoonlijk Neutrik NTE-4 trafo'tjes om laptop- en ipod ingangen te scheiden en wat op te krikken voordat ze de installatie in gaan, maar dat is dan nog maar naar RCA, dus -10 dB(V).
Het gaat over: http://www.philips.co.uk/c/audio-system/for-android-as351_05/prd/
Nja ik weet het ook niet--
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Kennelijk gaat het daar niet over, want jouw systeem heeft een H achter het eerste stukje typenummer staan en nog een / met geheid een ander nummer dan 05 erachter dat je vergat te vermelden (of heb je hem in Engeland gekocht?). Dat kan op verschillen wijzen. Ik kan bij zoeken alleen de versie zonder H vinden. De H kan wijzen op een afwijkende uitvoering of toepassing, dus dat graag even dubbelchecken.
Hoe dan ook zou ik op zoek gaan naar de volumeregelaar en de correcte gebruiksaanwijzing.
Bij de winkel informeren is een oplossing, daar loopt vaak goed personeel rond.
Verder heeft Philips een hulplijn en indien nieuw gekocht kan je natuurlijk aanspraak maken op garantie als er iets stuk is of indien niet in een fysieke winkel gekocht de wet op de thuiskoop als mocht blijken dat het helemaal niet wil of kan werken met de apparatuur die jij erop wilt gebruiken.
Opgezocht: de versies zonder H erachter (met H nog steeds niet te vinden) zien graag een signaal van 0,5-0,8V RMS en hebben een ingangsimpedantie van 10k. De volumeregelaar bestaat uit de 2 knopjes rechts van het Philipslogo.