Het grote interessante aanbiedingen topic deel4

Dit topic is gesloten

deze mail kreeg ik ook. Denk dat er teveel geklaagd is over deze verkoper zodat er actie wordt ondernomen....

Zojuist bericht van Ali dat de centen binnen 10 dagen wordt terug gestort!

Op 7 augustus 2015 09:53:47 schreef RVL-Electronics:
Iedereen die bij Ali heeft besteld, ik krijg net deze mail:

We have suspended this seller’s account because we detected unsafe trading activities. All of your pending orders with this seller have been frozen for your security.
We have asked this supplier to provide supporting evidence, such as shipping documents and qualification certificates. If the supplier is unable to provide the evidence or if the evidence is insufficient, we will close the order and process the refund for you within 5 business days (In case of certain circumstance, the processing period may be extended).

Het zal wel goedkomen dus (geld terug)

Kan het bevestigen. Gaat om meneer Jobs Cheng.

Op 7 augustus 2015 09:59:28 schreef aR-Gee:
deze mail kreeg ik ook. Denk dat er teveel geklaagd is over deze verkoper zodat er actie wordt ondernomen....

Een dag of 3 geleden heb ik nog met Aliexpress gechat over deze verkoper, ik kreeg toen te horen You do not have to worry, the seller's day is near to end.
Nou ja dan komt het geld terug.
Het was toch even leuk om te denken dat we veel meuk voor weinig geld konden krijgen :+

net ook de mail gehad.
ik had bij al mijn orders een dispute geopend en daar ook vermeld dat ik dat zelfde tracking nr op google ook kon vinden.
dat nr stond zelf op een zwarte lijst van fraudeurs.

goed dat ze er iets aan gedaan hebben. wel jammer, had liever al die onderdeeltjes gehad ipv mijn 3€.

nuja, t is geen groot verlies, er worden nog veel aangeboden op aanvaardbare prijzen

[Bericht gewijzigd door fcapri op vrijdag 7 augustus 2015 11:21:13 (13%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

We zijn er gewoon met z'n allen ingetuind :-)
Risico van China :p

Ps ik had ook een dispute ingediend

[Bericht gewijzigd door DutchEngineer op vrijdag 7 augustus 2015 12:10:47 (23%)

klein is fijn

Moderator

Voor als je wat behuizingen fatsoenlijk wil bewerken:

Toolstation heeft een set Heller Cobalt edelstaalboren in de aanbieding voor een leuke prijs.
http://www.toolstation.nl/shop/Gereedschap+accessoires/d80/Cobalt+meta…

Let wel dat dit geen boortjes om in standaard pisbakkenmetaal te verknallen, dit loont alleen als je serieus in RVS boort.
Voor pisbakkenmetaal hebben ze trouwens dezelfde set van Heller in HSS voor 13 euro.

Dok

Golden Member

@KIF,
Dit is jouw tekst, pisbakstaal is tegenwoordig ook AL316..

Wie niet horen wil moet TV kijken.
klein is fijn

Moderator

Op 11 augustus 2015 23:29:39 schreef Dok:
@KIF,
Dit is jouw tekst, pisbakstaal is tegenwoordig ook AL316..

Heh, ik denk dat pisbakken al heel lang van 316 worden gemaakt, maar pisbakkenstaal blijft pisbakkenstaal.

pa3gws

Golden Member

Op 12 augustus 2015 00:15:04 schreef klein is fijn:
maar pisbakkenstaal blijft pisbakkenstaal.

Dat kan natuurlijk wel wat netter worden aangegeven. P.B.S bijvoorbeeld. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Aldi NL heeft mooie grote sorteerdozen in de aanbieding €6.99 per stuk.
Verleden week bij Aldi BE exact dezelfde dozen gekocht (4 stuks) voor de prijs van €4,- per stuk.

TonHek

PS. Ik heb mijn geld inmiddels ook terug, Jobs Cheng, via aliexpres.

The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Alex P

Golden Member

Op 12 augustus 2015 13:14:41 schreef TonHek:Ik heb mijn geld inmiddels ook terug, Jobs Cheng, via aliexpres.

Ik ook. Geen mail of zo, status van de bestelling was zomaar "closed" (ook zonder commentaar) en bedrag is teruggeboekt op de creditcard, alle 93 centen.

Zo'n ding heet SCHAKELENDE, niet "geschakelde" voeding.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/12504070.html

voor de liefhebbers van diverse meetapparatuur en andere elektronica zaken.
(ik heb er geen binding mee, kwam er toevallig voorbij)

[Bericht gewijzigd door Peter112 op donderdag 13 augustus 2015 22:07:33 (15%)

Dok

Golden Member

Was een beetje rondje op het net aan het doen en kom ik een DIY M12864 Graphics Version Transistor Tester Kit LCR ESR tegen.
Voor €1,82 niet te duur lijkt mij.
Je zult er wel snel bij moeten zijn?

Wie niet horen wil moet TV kijken.

Snel hoeft niet maar wel komende nacht om een uur of 4, en er zijn maar 2 dus dat wordt knokken.

Op 16 augustus 2015 08:50:01 schreef ELEKTITUS:
Snel hoeft niet maar wel komende nacht om een uur of 4, en er zijn maar 2 dus dat wordt knokken.

Ik zie er 10 staan

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
maartenbakker

Golden Member

@Sinnersteel: dat is best lullig, zo kort nadat het glas definitief is opgedoekt omdat er niet meer in te verdienen was, is nu op hetzelfde ex-Philips bedrijventerrein het OLED-gebeuren zelfs echt failliet :(

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Lucky Luke

Golden Member

Die voltmetertjes van 8 cent heb ik via ebay 's gekocht (voor ongeveer het 20 voudige), en werken prima.

Ze zijn aan te passen dat ze niet meer uit de meetspanning gevoed worden, wel blijft de GND doorverbonden. (Maar ik laat ze door een ander kopen want ik ga er niet speciaal een account voor aanmaken)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zondag 16 augustus 2015 21:44:39 (18%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Op 16 augustus 2015 21:15:31 schreef maartenbakker:
@Sinnersteel: dat is best lullig, zo kort nadat het glas definitief is opgedoekt omdat er niet meer in te verdienen was, is nu op hetzelfde ex-Philips bedrijventerrein het OLED-gebeuren zelfs echt failliet :(

Schokkend! Toen wij er waren om de laatste restanten van de glaswarenfabriek binnen te halen, draaide de tent nog.... ;(
Dit lijkt Max z'n neus voorbij te zijn gegaan...

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten