hakko iedereen ik ben bezig met rc voertuigen nu had ik graag een h-brug gemaakt (een snelhijdsregelaar) weet iemand hoe dat te maken hoe dat aan te passen of een basis schema met wat info
Gatze
Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously
allemaal types h bruggen voor spesefieke moters zonder een woord uitleg over aansluitingen en details
Fuzzbass
Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com
Dit al doorgespit, inclusief de links onderaan?
En wat voor voertuigen zijn dat? En wat voor motoren wil je gaan gebruiken? Wat voor afstandsbediening heb je, of moet je die nog kopen? Heb je ervaring met elektronica? Wil je het zelf gaan bouwen?
Als je wat meer info geeft kunnen wij je beter helpen.
een rc vliegtuig
een dc moter rond de 8 volt
afstandsbediening moet ik nog een basis 4 kanaals 27 a 33mzh meer voor rc auto's pf basis rc bedoelt
no zocht ik nog een snelheidsregelaar voor die moter met aansluitingen voor een basis zender dus de hbrug en dat andere deel voor de snelheids regelaar wil ik zelf maken het rc vliegtuig is ook zelfgemaakt groot en ligt.
van electronica weet ik de bais en van rc ook de rest kan ik op't moment opzoeken op internet dus dat is geen probleem enkel die snelheids regelaar blijk ik maar geen redelijk schema ofzo te vinden
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Voor wat uitleg ontrent de zaak:
H-Brug 50A
Hierin staat ook een link naar een ander topic,
HIP4082 waar wat gemaakt is rond de driver HIP4082. Blijkbaar zijn de schema's niet meer zichtbaar, je kan altijd aan Marcel(5) eens een mailtje sturen voor dat schema, het was kompleet en werkte naderhand.
- - big bang - -
edit: kant en klaar: http://www.robotmarketplace.com/products/speed_controllers_main.html
[Bericht gewijzigd door big bang op (11%)]
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Op 6 november 2012 20:09:11 schreef misterwinner:
niemand een idee
Probeer geen topic te kicken als je na een half uur nog geen antwoord hebt, niet iedereen zit 24/7 op de pc.
Voor een vliegtuig is geen h-brug nodig. Een esc is iets anders.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00847a.pdf
appnote over RC Model Aircraft Motor Control
En neem een kijkje op modelbouwforum. Want ik heb men twijfels over je 8V motor...
[Bericht gewijzigd door gitaarstudentje op (19%)]