hallo,

ik heb van mijn buurman deze eindversterker overgenomen, hij zei dat er niet zoveel mis mee was maar wat wel precies, dat wist hij ook niet meer.

als ik hem gewoon aan zet en muziek instuur komt er niks uit. er is nog een forum over deze versterker met daarbij deze afbeelding http://www.uploadarchief.net/files/download/DSCF0304.JPG
op deze afbeelding zijn twee licht blauwe kabels te zien, deze kabels ontbreken bij mij. het lijkt mij dat deze kabels er zelf in gesoldeerd zijn dus ik weet niet of dat iets uitmaakt.

als ik muziek erop zet komt er via de koptelefoon aansluiting aan de voor heel zacht geluid uit mijn koptelefoon.

en naar mijn idee schakelt RLY801 niet. uit het andere forum kan ik opmaken dat dat de beveiligingr relais is, dus is het juist goed dat ik deze niet hoor of juist niet?

Ik ben in het verleden met zo'n versterker bezig geweest. De STK modules die er inzaten bleken defect en niet meer verkrijgbaar.

Als de modules defect zijn staat er DC op de uitgang en schakeld het relais niet in, vrij simpel te meten op de relais contacten aan de versterker kant.

Degene voor wie ik toen bezig was wou de versterker houden aangezien die deel uitmaakte van een hele set. Ik heb er uiteindelijk LM3886 printjes ingezet van Ebay, die spelen nu 3 jaar later nog.