Ik ben op de zolder toevallig een Blaupunkt IS 63 31 VS TV gekomen. Een oudje, maar eentje die het nog wel doet.

Althans.. het enige wat mis is aan dit ding is dat hij alleen geluid geeft wanneer ik de volume omhoog aan het zetten ben (dus alleen tijdens dat proces) zodra ik de volume knop weer loslaat is het geluid weg en is het met geen mogelijkheid die mij bekend is terug te krijgen. Het geluid komt overigens alleen maar weer wanneer je het toestel harder zet, zachter heeft geen effect.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit (zelf) kan oplossen?

bvd

[serieus]
stekker in eht stopcontact?
[/serieus]

Der zit waarschijnlijk ergens zo'n volume-regeling ic, die is misschien kapot. Volg ff van je speakers de baantje trug.. kom je waarschijnlijk bij versterkertje, zo'n tda... nog wat ofzo. vandaar weer verder trug volgen, dan kom je waarschijnlijk bij dat IC.

*no guarantees*

PaWoN

Nee, het is de netschakelaar.Daarop staat een resetcontact en dat is min of meer lek. Je kan dat testen door , na het opstarten, de stekker uit te trekken die van de schakelaar naar de print loopt. (2 draadjes). Het toestel heeft langere tijd ongebruikt gestaan en er zit oxydatie op die contacten.