mart1970
:)
Is het mogelijk een topic te volgen via E-mail notificatie zonder eerst een bijdrage te leveren?
Achterliggende gedachte is dat, sommige topic wel intressant zijn om te volgen terwijl, je niet iets hebt om zelf toe te voegen.
mvg.
Mart
Op 15 juni 2004 23:07:27 schreef mart1970:
Is het mogelijk een topic te volgen via E-mail notificatie zonder eerst een bijdrage te leveren?Achterliggende gedachte is dat, sommige topic wel intressant zijn om te volgen terwijl, je niet iets hebt om zelf toe te voegen.
mvg.
Mart
Lijkt me ook wel handig.
Is het trouwens mogelijk dat je maar 1 emailtje krijgt?
Scheelt jullie veel bandbreedte en mij een enorme sh*tload aan emails
.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 15 juni 2004 23:21:55 schreef LED-Maniak:
[...]
Is het trouwens mogelijk dat je maar 1 emailtje krijgt?
Per twee dagen, één dag, halve dag, uur?
ArjanEmm
AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence
De notificatie nooit aanvinken. Gewoon af en toe het forum checken. Dat kost evenveel tijd als je email checken.
Ik moet zelf echt niet denken aan dat soort spam, maar goed, de default is gelukkig geen notificatie.
Ik vind dat als je een vraags stelt op een forum dat je een beetje bekent moet zijn met dat forum en dat je ook af en toe antwoorden geeft, dus een beetje betrokken bent.
Die notificatie stimuleert alleen maar mensen die alleen een vraag hebben, het forum verder nooit lezen en dus ook niks bijdragen.
Als je iemand bent die vooral leest en niet post, das prima natuurlijk, kun je ook de zoek funtie gebruiken als het topic al oud is. Meestal onthoud je wel een paar woorden van de topic naam en dan vindt je het zo.
Maar goed dat is mijn iedee....
Op 15 juni 2004 23:33:03 schreef Bastiaan:
[...]
Per twee dagen, één dag, halve dag, uur?
Nee, ik bedoel. Je krijgt nu elke keer als er wat gezegt wordt een email. En dan heb ik elke keer enorm veel mails in me mailbox. Gewoon hetzelfde als wat casejunkies heeft. 1 bericht dat er wat gezegt is en klaar...