Hoi mods,
Vraagje, kunnen jullie niet instellen dat je gewoon een berichtje naar jullie stuurt om je nick te wijzigen? Al die posts hier op het forum is nogal lastig vindt ik.
dus ofwel zelf nick wijzigen kan ok, of gewoon via een mailtje naar jullie, want dit is al de zoveelste die om een nick wissel vraagt nu
Men kan hem natuurlijk ook in één keer goed bedenken.
Via mail of via het forum maakt ons niet zoveel uit. In twee posts hooguit drie is het geregeld en als niemand "meehelpt" zakt ie snel genoeg naar onder.
Zelf wijzigen wordt nog al onoverzichtelijk. Wij houden bij wat de oude en nieuwe naam was/is/wordt.
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]
hmm, ik vindt het nogal lastig het heeft nl ook nix met de elektronica te maken. Het is een zaak tussen CO en de member. geen van de andere members heeft er iets mee te maken. Daarom, zo voorkom je ook die overige posts
Ik zou het gewoon zo laten omdat je anders opeens een nieuwe nick tegenkomt, maar dat je niet weet dat het gewoon een nickchange van een bekent persoon is...
das waar, zover had ik weer niet gedacht idd. hmm das idd wel een beetje het probleem. daarentegen: als je de post mist, weet je het nog niet 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
De mensen starten zelf een post.
Wij kunnen er niks aan doen dat ze ons niet gewoon een mailtje sturen.
Op 18 juni 2004 17:49:40 schreef High met henk:
das waar, zover had ik weer niet gedacht idd. hmm das idd wel een beetje het probleem. daarentegen: als je de post mist, weet je het nog niet
Je kijkt toch wel minimaal om het uur op CO? 
Anders hoor je niet bij diehards 
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Gehe, ik ook, ik gok dat ik zo verantwoordelijk ben voor +/- 60 pagevieuws/dag .
Whohoo, al 100 posts! Op naar de 1k!