Ik heb het nu een paar keer meegemaakt, dat ik een discussie volg
en later weer even wil kijken of er posts bijgekomen zijn, maar dan
kan ik de discussie niet meer ontdekken op het forum (Algemene
Elektronica).
Bijvoorbeeld van de discussie "Van een lang signaal een puls maken",
door YBJ, was de laatste update van Sonytech op 12 nov 17:52.
Nu is de discussie niet meer terug te vinden via de startpagina van
dit forum.
Als ik nu een andere discussie zoek waar bijv Sonytech gepost heeft,
en dan via zijn profiel kijk aan welke discussies hij heeft deelgenomen, staat de bewuste discussie er wél bij!
Waarom is die dan niet zichtbaar op de startpagina van dit forum?
De betreffende discussie staat op de tweede pagina van de "hoofdpagina".
Na de bewuste post zijn er dermate groot aantal post geweest dat dit topic automatisch naar onderen is gezakt.
Er is niets verborgen of verstopt. Even naar onder scrollen en op de "2" klikken.
Hugo, bedankt voor het antwoord.
Maar ik kan het nog steeds niet vinden, de discussies staan bij mij
op datum gesorteerd en de bewuste datum en tijd van de laatste post
zou dan toch (bij mij) op de eerste pagina moeten staan, want die
geeft de discussies van 8 nov 15 uur tot heden weer.
Misschien doe ik iets anders fout.
Ik heb gekeken op pag 1 t/m 4 maar niet gevonden.
@wouter,
Ja, op de eerste pagina digitaal zie ik hem!
Maar nog steeds niet op Algemene Elektronica.
Ik dacht dat hij gestart was in Algemene Elektronica, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Een discussie is alleen zichtbaar in de rubriek waarin hij staat of op de overzichtpagina van alle rubrieken-discussies.
Het klopt wel dat de discussie is gestart in de verkeerde rubriek "Algemene elektronica".
De discussie is door een moderator naar de juiste rubriek verplaatst.
Je kunt natuurlijk altijd email-notificatie aanzetten voor specifieke onderwerpen.
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Hier op inhakend, is het geen idee om knop "volg topic" te maken. Zodat het topic in de lijst staat bij www.circuitsonline.net/my zonder dat je in het topic gepost hoeft te hebben.
Nu weet ik dat er een e-mail notificatie bestaat, maar dat vind ik persoonlijk niet prettig werken.
En hier verder op door bordurend, een topic als "show your projects" bijvoorbeeld. Als er een nieuw deel geopend word je dan automatisch het nieuwe deel ook volgt.
[Bericht gewijzigd door WilToyo op (23%)]
Hugo,
Hartelijk dank!
Nu weet ik hoe het komt, hij was verplaatst.
Ik heb dat wel meer gezien en kon het toch wel weer vinden dan.
Ja, ik kan email-notificatie aanzetten, maar ik wil graag alles lezen, dus zou mijn mailbox een beetje gebombardeerd worden, denk ik.
Maar in ieder geval weet ik nu dat een discussie soms verplaatst wordt en even verder moet zoeken.
Bedankt.
Edit
Hierboven @ WilToyo, dat zou ook een oplossing zijn.[/
[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (8%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Als je alles wilt volgen, gebruik je het beste http://www.circuitsonline.net/forum/active anders klik je je een ongeluk tussen de rubrieken.