Telefunken radio cassetterecorder PCR-10 service manual

Voor mijn ruim 21 jaar oude Telefunken radio / cassetterecorder type PCR-10 zoek ik al jaren een servicemanual. Ik heb het nog steeds nergens kunnen vinden. Is er iemand die dit heeft, of alleen een schema? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Een cross-reference kan misschien je kans vergroten. Staan er aanwijzingen over de fabrikant op? Zoals "made in". Is de opbouw Duits, Frans, Singaporees, etc.? Staat er een Thomsonlogo achterop?

Dank voor je reactie Maarten. Aanwijzingen heb ik (nog) niet gevonden. Teksten op de voorzijde en bovenzijde zijn alle in het Engels maar dat zegt natuurlijk niets. Een Thomson logo staat er niet op, wel het Telefunken logo. Ik heb bij Elektrotanya wel gezien hoe het Thomson logo er uit ziet, maar op de behuizing vind ik nergens het Thomson logo.
Je hebt wel gelijk wat Thomson betreft, want ik heb jaren geleden gelezen dat Telefunken, Saba en Nordmende, alle drie in de jaren 60 bekende Duitse elektronica fabrikanten met echte degelijk gebouwde audio en video, opgekocht zijn door het Franse Thomson concern.
Het is een radiorecorder waar zeer weinig over te vinden is, in tegenstelling tot de Telefunken bandrecorders, versterkers, platenspelers, tuners en kleurentelevisie uit eerdere jaren. Deze radiorecorder is in augustus 1992 gekocht. Bij de eerder verkochte Telefunken audio werd netjes een gebruiksaanwijzing en schema meegeleverd. Maar bij deze radiocassetterecorder is geen schema meegeleverd, laat staan een service documentatie.
In ieder geval bedankt voor je hulp.

1992, dat zou haast wel een Thomsonmodel moeten zijn, als het geen Japanse import is.

Zitten er Europese IC's en transistoren in? Misschien kan het binnenwerk nog uitkomst bieden.