Het valt me op dat wanneer je in een discussiegroep zit je niet kan zien in welke je zit (Digitaal, overige, etc, etc).. Ik zou het zeer makkelijk vinden als ik dat duidelijk bovenaan kan zien.
Verder vind ik het vervelend dat de volgorde van discussiegroepen veranderd aan de hand van laatst nieuwe posts. Ik zou het makkelijker vinden dat ze op dezelfde vaste plaats blijven staan.

Misschien zijn dit een paar ideetjes voor de volgende update:).

Forum > Site feedback > In welke groep zit ik?
dat staat er bij mij boven aan hoor of bedoel je als je een reply geeft?

het lijkt me heel onhandig als de posts met een nieuwe reactie NIET bovenaan komen. als je dan iets zegt in een topic van een week geleden dan komt niemand daar meer achter. mischien via topic notificatie maar ik zet die ook niet altijd aan want dan krijg je een hele bult mails.

Wanneer je het overzicht krijgt van bijvoorbeeld de discussiegroep "Digitaal", dan zie je niet dat je in die discussiegroep zit. Je ziet dit wel als je op een van de vele posts klikt. Ik zou het handig vinden als je dat ook bij het overzicht tezien krijgt.

Aangezien ik niet alle discussiegroepen in de gaten houd is het voor mij niet makkelijk dat de volgorde van de diverse rubrieken telkens veranderd. Ik controleer ze allemaal en meestal staat er toch wel iets nieuws te vermelden. Maar je zal zien dat daar de meningen over verschillen.

Naam sectie boven de topiclijsten lijkt me een simpele en goede verbetering. Is ook consequenter qua design. :)

Als je in de forumindex op 'secties' klikt komen ze in een standaardvolgorde geloof ik.

Persoonlijk vind ik het steeds veranderen van die indexvolgorde ook nix, maar dat komt ook omdat dit het enige forum is dat ik ken dat het zo doet. Ik kijk nu vaak via "laatste discussies".

Als we toch bezig zijn: ik vind het wel onhandig dat de topic's en indices geen normaal URL laten zien, is daar een goede reden voor ?

als je kijkt via laaste discussies zie je inderdaad alle secties door elkaar gerangschikt via laatste post

je kan gewoon het forum checken via de secties hier zie e ook welke laatste post er zijn in deze sectie :)

Je moet in de link kijken, dan zie je bij digitaal aan het eind section 3. Onthoud dus dat digitaal section 3 is en zo weet je het voor de volgende keer