Hallo,
ik ben op zoek naar een paneeltje waar je een usb stick met muziek in kan doen. Dit paneeltje moet de muziek van de usb stick omzetten in een aux audio signaal. Is iemand hiermee bekend?
Ik kan er namelijk niets over vinden
alvast bedankt.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Met andere woorden, je zoekt iets dat automatisch audio bestanden van een USB stick kan spelen? Ik betwijfel of je dat als "paneeltje" kunt inkopen, maar met een Raspberry Pi, andere single-board computer of gewoon een (oude) laptop kan dat best.
Je met wel even bedenken hoe je een bestand gaat kiezen als er meerdere bestanden op staan. As je nou eens wat met vertelt over wat je nu wilt bereiken kunnen we er misschien wat zinnigs over zeggen.
Moet het geluid perse op de memory stick staan? Afhankelijk van wat je precies wilt is een RFID reader met een paar tags aan een laptop of zo misschien handiger.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Nooit gezien dat die dingen gewoon te koop zijn, voor 6 hele dollars... maar eigenlijk verbaast dat me helemaal niet.
FastFolkert
Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
http://www.dx.com/p/1-0-led-car-mp3-player-module-w-fm-usb-mini-usb-sd…
Het is dat ik geen kratradio nodig heb; maar voor nog geen 5 Euro's zou je er bijna spontaan eentje omheen bouwen!
bedankt voor de reacties,
ondertussen heb ik eentje besteld en ben benieuwd of deze een beetje voldoet