Beste audio mannen en vrouwen,

Hoop dat iemand mij kan helpen met het instellen van een DAP 2000. Heb er 2 overgenomen waarvan bij beide het rechter kanaal defect was. Had het heel simpel kunnen houden door de 2 werkende kanten in een versterker te plakken en vervolgens de rest weg te gooien.

Maar... vond dat wat cru dus de boel gerepareerd. Gelukkig een niet volledig maar wel bruikbaar schema van een 1200 gevonden en na analyze was duidelijk dat bij beide alle eindtorren, stuurtorren, MOSFETS van de +/- hoge spanning en de zeners gesneuveld waren.

Alles netjes vervangen en daarnaast ook gezien dat de 10k/3w weerstanden het erg zwaar gehad hebben gelet op de bruine vlekken op de print, dus die ook meegenomen en vervangen door 5watt versies. Bij elkaar dus niet veel geld maar wel veel tijd hierin gestoken.

Maar na de boel netjes in elkaar gezet te hebben, werkt het allemaal weer goed! Echter door de vele nieuwe componenten moet ik de kanalen natuurlijk wel opnieuw inregelen voor goede ruststroom etc

?? wie heeft dit voor een 2000 al gedaan en wat zijn de meetwaardes en meetpunten om dit op een goede wijze te doen?

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.