pioneer AVIC-X1 navigatiescherm geen beeld

autoradio scherm komt gewoon naar buiten radio werkt
echter geen beeld op lcd scherm

Das wel heel minimale info, maar bekend defect is de flatcable.....zou daar eens beginnen

ik weet dat dit een oud topic is toch wil ik het volgende zeggen als gebruiker van deze radio. Het is een goede radio toch moet je wel aan het volgende denken voor je deze aan schaft.
ben bereid je dash en andere onderdelen uit je auto te bouwen voor installatie van bepaalde onderdelen. Ook is het goed zijn met elektro niet onbelangrijk. Waarom? je moet op de zogenaamde black box een puls kabel aansluiten om je snelheid te kunnen meten die je rijd met de auto. zonder deze draad werkt het gps systeem gewoon weg niet. (ik heb hier samen met een kabelschema een week aan gespendeerd.) ook moet je de black box op een makkelijk toegankelijke plek monteren voor eventuele uitbreiding het nadeel hier van is dat je de antenne niet in de radio kan pluggen maar in de black box. je zult dus een verlenging moeten kopen hier voor.
als je nu nog steeds deze radio wilt hebben let dan op het volgende. is het metalen frame aanwezig deze is uniek om dat de radio in het frame moet worden geschroefd DIT IS ALEEN ZO BIJ DEZE AVIC LIJN EEN MUST en kan niet worden geklikt zoals alle andere radio's.
zit de black box bij de radio? op marktplaats wel te krijgen aleen kosten ze tussen de 30 en de 60 euro los!
zit de sier lijst bij de radio?
en vooral de dikke zwarte kabel die hoort tussen de blak box en de radio zonder werkt hij niet en deze is niet zelf te maken! ook niet door de doorgewinterde electricien! de stekkers zijn niet los verkrijgbaar en als ze er wel zijn is het gewoon weg niet te doen.
de kabel kost tussen de 60 en 100 euro! het is ook handig om de navigatie dvd te hebben een kopie hiervan werkt niet altijd.
ik moet nu zeggen downloaden van software is illegaal koop er eentje van marktplaats zijn er genoeg te vinden. ik hoop dat ik niets vergeet veel sucsess met je radio en de flat cable is makkelijk te doen. let echter wel op dat je de microswitches aan de zijkant niet beschadigt! deze zitten aan de zij kant links en rechts. gewoon indrukken en onder het metalen lipje door schuiven dan is er niets aan de hand.mocht het scherm niet uit klappen of rechtop gaan staan dan is 1 van deze stuk. heb je een kapotte ps 3 slim? in de drive zitten ze ook.