Goedendag, ik bezit een kef 5005 , met de 2500 Sub.
Ook bij mij mij de bekende problemen,. Kocht een niet werkende Sub, gelijk de kleine elko vervangen de c52 , en spelen! Na een aantal dagen wat flinke knallen op vol? volume? En uitgezet. Weer opengemaakt bruggelijkricher defect, gelijk de 2 kleine c, s bij de spanningsmeters ook vervangen. Aangezet en niets. De grote elko,s door laten meten eentje Daan, en die was goed. Zat wel los in het huis. Om een lang verhaal kort te maken , q14-19-18 vervangen , en nog steeds niets. Ook veel Doorgesoldeerd . En volgens mij is nu weer q14 defect. Mijn vraag is , weet iemand, waar ik de juiste spanningen kan vinden. Wordt echt moedeloos van dit project. Hulp kan ik goed gebruiken. Kom net wat kennis tekort. Vast bedankt!
Ik zie nu, dat R121, Q17[ EINDTRAP, NU ANDERE ZIJDE]en Q15 zijn overleden.
Ik wacht nu maar op verdere hulp.
Maar zoveel elko,s komen toch niet in aanmerking om de eindtrappen links en rechts op te blazen?
Uiterlijk is niets te zien, zoals bovenstaande heb ik 1 van de voedings c,s bij radio Centrum laten testen, en was goed. Ging er dan maar vanuit., dat elko die het verst van de weerstanden staat goed is.