Bosch magnetron/oven HME 84 uitbouwen

Ik wil mijn keukenkast modificeren en moet daarvoor mijn magnetron uitbouwen. Aleen.................hoe krijg ik de bovenste en onderste sierstrippen (5cm breed en 1,5cm dik) los?
Ik breek nog wel eens wat af in mijn leven vandaar mijn vraag.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als het goed is zitten er ook stripjes links en rechts, die moetener zo afkunnen met een plat schroevendraaiertje en daarachter zitten de schroeven van de boven/ onderplint.

Hallo smd,
Bedankt voor je antwoord maar durf niet zo goed.
Ik kan geen stripjes ontdekken en bestaat de onder en boven plint uit een metalen voorzijde met daar achter plastic (wat aan de kast vastzit). De plinten zitten alleen links en rechts vast aan de kast.
Kan ik aan de zijkant mijn schroevendraaier er tussen zetten en de plint loswrikken of....................gaat ie dan stuk?

soms was het nodig om de strip 1 kant op te duwen, dan kon de strip aan die kant ontgrendelen. echter is het klemmen in een randje of beugel ook goed mogelijk. kijk er eens met een zaklamp tussen.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Kunt U een foto maken van front??

Ik heb even op me laten wachten maar bedankt beide!! Het bleek dat aan de linker verticale kant (als je de ovendeur open zet)er twee schroeven zaten en als je die ................juist ja dan kon je de magnetron er zo uitschuiven!