Verschil tussen Liebherr GN 2323-21 en GN 2323-22

Beste mensen.

Ik sta op het punt een vrieskast te bestellen maar kan maar niet vinden wat nou het verschil is tussen een Liebherr GN 2323-21 en GN 2323-22.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Mvg,

Joery

Willie W

Golden Member

+31 33 450 02-00. Misschien een telefoontje er aan wagen.

Denk dat ze het antwoord daar wel weten.
Liebherr zit trouwens in Amersfoort.

A++ met 42DB en A+ met 40DB is het enige wat ik zie.

Dus de GNP 2313-21 is energiezuiniger maar maakt meer geluid.

[Bericht gewijzigd door S.Oldeerbout op zondag 10 januari 2016 00:13:02 (13%)]

Dank je voor de antwoorden.

Ja, ik zal ze anders wel effe bellen maar ik wilde eigenlijk dit weekend al bestellen en ik kan het niet hebben dat ik het online niet kan vinden.

Ik zie ook dat 21 A++ en 22 A+ is maar dat is eigenlijk vreemd omdat de 21 goedkoper is.

Maar goed, ik zal wel wachten en morgen effe bellen.

Mvg,

Joery

Ik ben er achter gekomen dat de -21 en -22 precies hetzelfde zijn, 21 is een voorloper van de 22.

Ik vind het dus wel vreemd dat op review sites verschillende waardes te zien zijn.
Dit verteld mij wel iets over de betrouwbaarheid van deze sites.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor de GNP 2313-21 om zijn veel lagere stroomverbruik.

Nog bedankt voor het meedenken.

mvg,

Joery

Op 13 januari 2016 18:50:37 schreef joeyun:
Ik ben er achter gekomen dat de -21 en -22 precies hetzelfde zijn, 21 is een voorloper van de 22 met dezelfde specs.

Ik vind het dus wel vreemd dat op review sites verschillende waardes te zien zijn.
Dit verteld mij wel iets over de betrouwbaarheid van deze sites.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor de GNP 2313-21 om zijn veel lagere stroomverbruik.

Nog bedankt voor het meedenken.

mvg,

Joery

Alsjemenou , dat is nog eens tegenstrijdig.

Op 13 januari 2016 20:25:47 schreef S.Oldeerbout:
Alsjemenou , dat is nog eens tegenstrijdig.

Deze opmerking begrijp ik niet helemaal maar dat maakt me eigenlijk ook niet uit.
Afgelopen weekend dacht ik nog dat de 2323 de juiste keuze was en wilde weten wat het verschil was tussen -21 en -22.
Nu weet ik dit maar na verder onderzoek ben ik er achter gekomen dat er nog een derde versie is die iets duurder is maar veel energie zuiniger en daar ben ik nu voor gegaan; de GNP 2313-21.

Ik zelf zie hier nergens enige tegenstrijdigheid.