Even een vraag over iets wat ik niet weet wat betreft deze module. Hoe kan ik deze aansturen,bedienen en bedraden?? Naar mijn weten werkt het met LON Talk. Ik heb onlangs een complete verlichtings installatie uit een pand verwijderd maar wilde deze in mijn schuur bouwen.Het 0-10V en 230V output gedeelte snap ik wel, maar hoe aan te sturen?? Alvast mijn dank!!

Hoi smd

Op de site van Schneider vond ik een info brochure over het LON netwerk en de componenten in zo'n LON (Local Operating Network). Dat lijkt me een goed startpunt.
http://www.schneider-electric.be/documents/buildings/Local/CAT-LIGHTIN…

Hoop dat je er iets aan hebt.

TonHek
p.s. Zelf ken ik het systeem niet.

Hallo Ton, IDD goed punt en mee gestart maar ik weet nog niet hoe te programmeren oid..

Moet er perse een router/voeding tussen of zijn er andere mogelijkheden??

@smd
Zoals ik al zei: Ik ken het systeem niet.
Wel heb ik nu de folder, in de link, gelezen.
Wat ik er van kan maken:
De modules hebben de functionaliteit alsmede de voeding via het "Lon netwerk".
De modules hebben allemaal een BCU, wat blijkbaar staat voor Bus Coupling Unit.
Om het spul aan te sturen heb je een netwerkmanagement systeem nodig: een PC gekoppeld aan hun LON netwerk module met de besturingssoftware er op.

Ik las in je eerste post dat je de verlichtings installatie uit een pand hebt gehaald... Zou het kunnen zijn dat je het niet compleet hebt weggehaald, maar slechts de "eindstations" ? (Dus wat heb je allemaal...?)

TonHek
P.s. Ik zal nog wat verder over het www zwerven om te kijken of ik nog wat meer info kan vinden.. wordt wellicht vervolgt.